Home › Forums › BODY Magazine › Månadens Body Omslag 2 (Nr 268/9-2006)
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 augusti, 2006 at 21:43 #952518Anonym anvandareMemberHAYABUSA wrote:Göra upp på bakgården? Slutade med det i mellanstadiet. Har egentligen inget emot Benny, tvärtom. Lackar min vana trogen ur när jag känner mig förorättad. Tydligen hade han skrivit inlägget om mig och Alex med humor, enligt Annika (som jag ärligt talat har något emot efter hennes osportsliga uppträdande på och efter SM).
Men jag såg som sagt var inte inlägget själv, fick bara höra om det.
Tycker iallafall Benny kunde ha stake nog att säga att han skrivit om mig på forumet när vi ändå sprang på varann. Vad mig anbelangar är hela saken ur världen. Ärligt talat, hur upprörande/viktigt är ett tidningsomslag?
Tror inte det blivit lika hetsk stämmning på forumet om det varit killar på omslaget, en del fitnesstjejer verkar leva för att få hamna på omslaget och mår skitdåligt om någon annan gör det istället.
RoddySläng INTE skit på Annika för det inlägg som jag skrev. Och lägg av att ta upp gamla saker som DU upplevde på ett sett och andra på ett annat. Inlägget var skrivet med humor (och lite ironi) och skrivet exakt såsom Annika återgav det. (Hon är väl inte direkt ditt största fan heller.)
BennyPs. Släpp det här nu, du kan ringa om du vill tjata något mer.
31 augusti, 2006 at 23:50 #952519Anonym anvandareMemberÖööööh i alla fall Alex om du känner att du behöver hjälp med omslaget, så kan du ju ringa till Liza så kommer hon med sina kritor och fixar det i ett nafs:emo-thumb
1 september, 2006 at 09:46 #952520Anonym anvandareMemberHAYABUSA wrote:(som jag ärligt talat har något emot efter hennes osportsliga uppträdande på och efter SM).
Ärligt talat, hur upprörande/viktigt är ett tidningsomslag?
Tror inte det blivit lika hetsk stämmning på forumet om det varit killar på omslaget, en del fitnesstjejer verkar leva för att få hamna på omslaget och mår skitdåligt om någon annan gör det istället.
RoddyEtt tips kära Roddy:
Man bör se upp med att kasta sten i glashus………1 september, 2006 at 10:02 #952521Anonym anvandareMemberjag vet ej vem ni e o skiter i de me att läsa detta här efter min morgons promenad gör mig sjuk i huve. Tillbaka till dagis tiden snälla hur gammla e ni. Flickan som läser tidningen kan mer än va ni kan. Ska ni presentera svenska scen i bodybuilding hahahahahaha ni får mig o skratta.
1 september, 2006 at 10:38 #952522Anonym anvandareMemberVarför ens starta tråden ? Är ni sura på varandra use the phone please
1 september, 2006 at 11:02 #952523Anonym anvandareMemberoch jag som trodde att tråden skulle handla om det som jag tänkte när jag såg Body i affären! det var SÅ mycket beröm om hur snyggt omslaget på förra numret var och att det var det snyggaste omslaget någonsin. helt sonika förusatte jag att det här skulle skrivas att förra omslaget nu var överträffat med hästlängder, men så icke.
för att det ska vara sagt (skrivet): omslaget på förra numret av Body är nu överträffat med hästlängder!!! :emo-thumb
1 september, 2006 at 11:53 #952524Anonym anvandareMemberharlot wrote:och jag som trodde att tråden skulle handla om det som jag tänkte när jag såg Body i affären! det var SÅ mycket beröm om hur snyggt omslaget på förra numret var och att det var det snyggaste omslaget någonsin. helt sonika förusatte jag att det här skulle skrivas att förra omslaget nu var överträffat med hästlängder, men så icke.för att det ska vara sagt (skrivet): omslaget på förra numret av Body är nu överträffat med hästlängder!!! :emo-thumb
Där har vi ett omslagsinlägg i min smak:emo-thumb
Tack för den fina kritiken – jag ska vidarebefordra den till alla som var involverade (Alex, Sethan, Carina, Cici)
1 september, 2006 at 15:35 #952525Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Tack för den fina kritiken – jag ska vidarebefordra den till alla som var involverade (Alex, Sethan, Carina, Cici)credit where credit is due!
:worship:1 september, 2006 at 21:35 #952526Anonym anvandareMemberTack!
/A
2 september, 2006 at 11:04 #952527Anonym anvandareMemberJag tror inte att någon kan förneka att tidningen utvecklats markant de senaste åren, både vad gäller innehåll och estetiskt tilltalande omslag.
Något hände i samband med namnbytet och förändringen är, enligt mig, bara till det bättre.
Jag har köpt i princip vartenda nummer sedan hösten 1990, då jag för första gången kom i kontakt med tidningen på Christer Erikssons Heavy Gym här i Bollnäs, men jag har aldrig prenumererat, oklart varför.
Fast efter att ha läst senaste numret inser jag att jag nog måste ansluta mig till skaran av prenumeranter.
Att låta Grandmaster skriva en artikel om protein är inget annat än genialiskt och vittnar om att någon eller några av beslutsfattarna på tidningen har tänkt till rejält.
Och om någon gnäller över vissa omslag den senaste tiden kan man bara dra slutsatsen att vissa personer tydligen saknar referensramar.
Jämför med vissa omslag från nittiotalets början och inse hur långt tidningen kommit i sin utveckling.2 september, 2006 at 11:09 #952528Anonym anvandareMemberhatesong wrote:Jag tror inte att någon kan förneka att tidningen utvecklats markant de senaste åren, både vad gäller innehåll och estetiskt tilltalande omslag.Något hände i samband med namnbytet och förändringen är, enligt mig, bara till det bättre.
Jag har köpt i princip vartenda nummer sedan hösten 1990, då jag för första gången kom i kontakt med tidningen på Christer Erikssons Heavy Gym här i Bollnäs, men jag har aldrig prenumererat, oklart varför.
Fast efter att ha läst senaste numret inser jag att jag nog måste ansluta mig till skaran av prenumeranter.
Att låta Grandmaster skriva en artikel om protein är inget annat än genialiskt och vittnar om att någon eller några av beslutsfattarna på tidningen har tänkt till rejält.
Och om någon gnäller över vissa omslag den senaste tiden kan man bara dra slutsatsen att vissa personer tydligen saknar referensramar.
Jämför med vissa omslag från nittiotalets början och inse hur långt tidningen kommit i sin utveckling.…Tack…jättemycket, tack!…:o
2 september, 2006 at 11:18 #952529Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Tack!/A
Vart Kommer Carina ifrån?
3 september, 2006 at 16:32 #952530Anonym anvandareMemberkan inte jag få vara på nästa omslag? då får ni en blekfet å tanig byggarwannabe att argumentera om*lol*
7 september, 2006 at 13:47 #952531Anonym anvandareMemberTihi, detta var ju en skojig tråd.
Att Roddy lackar på att Benny kritiserar Alex tycker jag dessutom är ganska sött. Eller kanske lite pinsamt?7 september, 2006 at 14:53 #952532Anonym anvandareMemberAnnika Warg wrote:Det hade lika gärna kunnat stått, kanske får vi på nästa omslag se Mr Zone med sin pikadoll tätt omslingrad runt, ja vem ska vi ta :what: , Stålmannen = Mr Johan G Undrar då om det plockats bort Tror knappast det, då det verkar vara två mkt sköna snubbar med STOR självdistans till det mesta.
]Hell yeah Lets do it!!
Both me & Johan are in!
LOL!ZONE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.