Home › Forums › BODY Magazine › Månadens Body Omslag 2 (Nr 268/9-2006)
ZONE
Yeah, don’t hold your breath!
För övrigt verkar det för många vara lätt att skjuta förbi den egentliga sakfrågan här.
När man lyfter fram andra alternativa modellkombinationer, hur oskyldiga och lustiga de än må vara (som jag och Roddy, och du och Johan) så förvandlar man hux flux Cicis och Carinas prestation till en inte helt fullvärdig och seriös dito.
Det, och enbart det, stör mig.
/A
Så länge inte Greg Valentino är på omslaget är jag helnöjd
Jag har en känsla av att du kommer va nöjd ett bra tag framöver. Åtminstone till Alex vänder sig i sin grav typ;)
For the record: den killen är etta på min shitlist.
Nu snackar vi inte mer om honom, va?
mvh
Alex
ha ha, kan man inte ironisera hela skiten o sätta en belgian blue tjur där, så ingen blir avundsjuk…
bodys första såpa :pop:
Dog inte Greg Valentino? :S
Sveriges fitness-elit kastar skit på varandra via ett internetforum som läses av flera av deras beundrare och tränande som (tidigare) inspirerats av dem. Beklämmande.
Något som är lika beklämmande är hur du genom att bumpa en 2 månader gammal tråd drar igång en nerlagd diskussion som till största del bestod av pajkastning.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY