Home › Forums › BODY Magazine › Märke på shortsen i senaste omslaget?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 december, 2007 at 07:19 #806325Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Jag gissar att ett företag närstående personen i fråga måhända finns med som annonsör.
:up: så lite extra glad får man vara
21 december, 2007 at 10:40 #806326Anonym anvandareMemberAram wrote:De som penumererar har de redan fått tidningen? Har inte fått min än..Nej vart är min tidning… :read: ???
21 december, 2007 at 12:55 #806327Anonym anvandareMemberDwag wrote:Nej vart är min tidning… :read: ???Har inte heller fått min 👿
Edit: Grattis till omslaget Mauricio
21 december, 2007 at 13:11 #806328Anonym anvandareMemberGrabbs (and girls), flerdagsutdelningen av BODY Magazine till prenumeranter har tagits upp i tidigare trådar, se bland annat [http://forum.body.se/showthread.php?t=2304 Linn Björns förklaring då hon var brevbärare hos CityMail] inför en tidig utgåvan år 2006, samt [http://forum.body.se/showthread.php?t=3070 även i denna tråd]. CityMail har tre dagar på sig att dela ut tidningen, för månadens utgåva är det den 19, 20 och 21 december.
3 januari, 2008 at 21:08 #806329Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Har inte heller fått min 👿Edit: Grattis till omslaget Mauricio
Tack, det är nästan som ett mål för sig som nu har blivit uppfylld!
16 januari, 2008 at 18:56 #806330Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Under Armour.mvh
Alex
Har hittat längre ner i tråden vad det var för shorts, men ändå nyfiken på om jag börjar få blinda fläckar i synen. Var i tidningen finns armour?
Ähh nu har jag slarvat bort vart jag läste det. Så en mer detaljerad förklaring hade varit bra för en noobie…
Lät så självklart.
17 januari, 2008 at 07:19 #806331Anonym anvandareMemberSoftcore wrote:Har hittat längre ner i tråden vad det var för shorts, men ändå nyfiken på om jag börjar få blinda fläckar i synen. Var i tidningen finns armour?Ähh nu har jag slarvat bort vart jag läste det. Så en mer detaljerad förklaring hade varit bra för en noobie…
Lät så självklart.
Tråden handlar om vilket märke/fabrikat det är på shortsen som modellen på senaste omslaget har på sig. Under Armour är svaret.
mvh
Alex
18 januari, 2008 at 04:44 #806332Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Tråden handlar om vilket märke/fabrikat det är på shortsen som modellen på senaste omslaget har på sig. Under Armour är svaret.mvh
Alex
Jag är fullt medveten om det. Känns lite dumt när jag kom på att märket heter så.
18 januari, 2008 at 12:26 #806333Anonym anvandareMemberWiie, jag har UA-shorts. Riktigt bra. Oerhört sköna att träna i. Dom är så lätta att dom inte känns när man har dom på sig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.