Märke på shortsen i senaste omslaget?

Home Forums BODY Magazine Märke på shortsen i senaste omslaget?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author
    Magnus Branzén wrote:
    Jag gissar att ett företag närstående personen i fråga måhända finns med som annonsör.

:up: så lite extra glad får man vara

Aram wrote:
    De som penumererar har de redan fått tidningen? Har inte fått min än..

Nej vart är min tidning… :read: ???

Dwag wrote:
    Nej vart är min tidning… :read: ???

Har inte heller fått min 👿

Edit: Grattis till omslaget Mauricio

Grabbs (and girls), flerdagsutdelningen av BODY Magazine till prenumeranter har tagits upp i tidigare trådar, se bland annat [http://forum.body.se/showthread.php?t=2304 Linn Björns förklaring då hon var brevbärare hos CityMail] inför en tidig utgåvan år 2006, samt [http://forum.body.se/showthread.php?t=3070 även i denna tråd]. CityMail har tre dagar på sig att dela ut tidningen, för månadens utgåva är det den 19, 20 och 21 december.

Benjamin wrote:
    Har inte heller fått min 👿

Edit: Grattis till omslaget Mauricio

Tack, det är nästan som ett mål för sig som nu har blivit uppfylld! :D

Alex Danielsson wrote:
    Under Armour.

mvh

Alex

Har hittat längre ner i tråden vad det var för shorts, men ändå nyfiken på om jag börjar få blinda fläckar i synen. Var i tidningen finns armour?

Ähh nu har jag slarvat bort vart jag läste det. Så en mer detaljerad förklaring hade varit bra för en noobie…

Lät så självklart.

Softcore wrote:
    Har hittat längre ner i tråden vad det var för shorts, men ändå nyfiken på om jag börjar få blinda fläckar i synen. Var i tidningen finns armour?

Ähh nu har jag slarvat bort vart jag läste det. Så en mer detaljerad förklaring hade varit bra för en noobie…

Lät så självklart.

Tråden handlar om vilket märke/fabrikat det är på shortsen som modellen på senaste omslaget har på sig. Under Armour är svaret.

mvh

Alex

Alex Danielsson wrote:
    Tråden handlar om vilket märke/fabrikat det är på shortsen som modellen på senaste omslaget har på sig. Under Armour är svaret.

mvh

Alex

Jag är fullt medveten om det. Känns lite dumt när jag kom på att märket heter så. :D

Wiie, jag har UA-shorts. Riktigt bra. Oerhört sköna att träna i. Dom är så lätta att dom inte känns när man har dom på sig. =)

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.