Mer fakta

Home Forums BODY Magazine Mer fakta

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Hej

Vill först börja med att jag tycker det är bra att ni har detta forum om Body. Plus att Alex Danielsson själv är med här och förklarar och försvara på forumet.

Jag har köpt lösnr i ett par år nu och är över lag nöjd med eran tidning men. Hade gärna viljat se mer fakta om Träning, kost och allt som har med träning att göra…..Med andra ord saker som jag kan ta med till min träning.

Och sen kan ni minska antalet bilder på ”mänen” som står renrakade i string och brunkräm…

BKBiceps-Jonas wrote:
    Hej

Vill först börja med att jag tycker det är bra att ni har detta forum om Body. Plus att Alex Danielsson själv är med här och förklarar och försvara på forumet.

Jag har köpt lösnr i ett par år nu och är över lag nöjd med eran tidning men. Hade gärna viljat se mer fakta om Träning, kost och allt som har med träning att göra…..Med andra ord saker som jag kan ta med till min träning.

Och sen kan ni minska antalet bilder på ”mänen” som står renrakade i string och brunkräm…

Tack för din post.

Vi jobbar ständigt med att försöka packa tidningen full av både inspiration och information. I varje nummer har vi alltid åtminstone en artikel av informativ karaktär. Men, vi har en uttryckt ambition om att ta ett ännu större pedagogiskt ansvar. Exakt på vilket sätt håller vi precis på att skissa på, därför vågar jag inte lova något nu.

När det gäller de brunbrända männen med rakade ben (du menar inte italienska fotbollsspelare va?) så måste jag nog göra dig besviken. I vart fall lite. Bodybuilding är vår huvudfåra, och vi förblir den trogen. Trots det är det inte omöjligt att tidningen kommer att varieras mer framöver.

mvh

Alex

Tack för ditt svar.

Och jag är till stor del nöjd med det. Jag har full respekt för bodybuilding för det är ju faktiskt det som alla gör när dom tränar även jag…

Sen till ”Italienarna” i string så är det ju upp till dom att fjolla sig så. Synd bara att det ska ta plats i en förövrigt bra tidning!

Kanske en dum fråga med tanke på alla kosttillskots företag som anonserar i er tidning. Men har ni möjlighet att testa o ranka proteinpulvret som finns på marknaden?

Tack på förhand / Jonas

BKBiceps-Jonas wrote:
    Sen till ”Italienarna” i string så är det ju upp till dom att fjolla sig så. Synd bara att det ska ta plats i en förövrigt bra tidning!

Om du med string syftar på poseringsbrallor (för folk i string brukar vi väl inte ha med?;)) så är det här nog inte det stället där man får mest gehör för den åsikten iom att halva forumet har minst ett par poseringsbrallor liggandes i garderoben:)

Jag vet att när det gäller den frågan så kommer jag nog inte få något större medhåll av folk inne på det här forumet…. Men jag har ändå skrivit ner min åsikt.

Jag kan ju alltid göra ett försök att påverka tidningen som jag läser. Jag köper den ju trots allt för min egen skull….

Sen är det ju marknaden (vi som köper tidningen) som i slutändan styr var den ska innhålla…. Och vill folk då se dessa ”män” i Poseringsbrallor (som förövrigt ser ut som ett par stringtrosor) Då är det ju klart att dom kommer va med…..

Men jag gör ett försök att påverka för min skull. Till att göra Body i mina ögon en bätre tidning…..

Jonas

Absolut, jag menade det inte som kritik mot dig:)

Jag kan tillägga att jag själv var av samma åsikt när jag precis hade börjat träna och läste mina första B&K, jag var bara intresserad av artiklar om kost och träning och tyckte egentligen att de kunde slänga ut det andra ”skräpet”…nu för tiden så är det istället just artiklarna om bodybuilding som jag tycker är allra roligast. Man förändras:)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.