Home › Forums › BODY Magazine › Mer presspytt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 mars, 2006 at 16:07 #978175Anonym anvandareMember
Jag saknar presspyttsidorna, det är ju så få sidor numera, det var roligare när det kunde vara 6 sidor med små bilder samt reseberättelser från tävlande. Vore roligt med en artikel som en av de tävlande skrivit om en tävling också.
Vore även roligt med lite fler fysik från gatan, men istället så skulle det kunna vara lite fysik-från-redaktionen bilder där vi får se hur dagsformen ser ut på alla medarbetare och får se Alex slå en dubbelbicce:D7 mars, 2006 at 16:07 #90749Anonym anvandareMember7 mars, 2006 at 16:09 #978176Anonym anvandareMemberMantus wrote:Vore även roligt med lite fler fysik från gatan, men istället så skulle det kunna vara lite fysik-från-redaktionen bilder där vi får se hur dagsformen ser ut på alla medarbetare och får se Alex slå en dubbelbicce:DYes, och bilder på hur det går med Andreas deff!:emo-thumb
7 mars, 2006 at 19:07 #978177Anonym anvandareMemberPresspytt är det jag läser som nummer #1 i Body !!! -så gärna mer av det
7 mars, 2006 at 23:41 #978178Anonym anvandareMemberMantus wrote:Vore även roligt med lite fler fysik från gatan, men istället så skulle det kunna vara lite fysik-från-redaktionen bilder där vi får se hur dagsformen ser ut på alla medarbetare och får se Alex slå en dubbelbicce:DLustigt att du nämner det, eftersom presspytsgeneralen himself, Guiance, som bäst håller på med en liten klippbok där han poserar på kända uteställen i stockholm och Uppsala. ”Sprit är bra för man driver vätska så man slipper vattentömma” är en av anledningarna till att poseringarna äger rum på just uteställen och inte på gym eller i studios som för vanligt folk.
7 mars, 2006 at 23:52 #978179Anonym anvandareMemberMantus wrote:Jag saknar presspyttsidorna, det är ju så få sidor numera, det var roligare när det kunde vara 6 sidor med små bilder samt reseberättelser från tävlande. Vore roligt med en artikel som en av de tävlande skrivit om en tävling också.
Vore även roligt med lite fler fysik från gatan, men istället så skulle det kunna vara lite fysik-från-redaktionen bilder där vi får se hur dagsformen ser ut på alla medarbetare och får se Alex slå en dubbelbicce:DMindre bilder tror jag tyvärr inte att det blir igen…vi försöker prioritera stora och bra bilder, men smaken är som baken:) Sidantalet varierar lite mellan 4-6 sidor beroende dels på hur mkt det är i Presspytt…men också utrymme i övriga tidningen. Men mindre än så blir det inte iaf. (dock inte mer heller)
Däremot reseberättelser är inte helt osannolikt att det kan dyka upp ngn framtiden, håll utkik;)
Angående Alex dubbelbicce så vet han att jag alltid reserverar en helsida för den i Presspytt!
7 mars, 2006 at 23:55 #978180Anonym anvandareMemberolle wrote:Yes, och bilder på hur det går med Andreas deff!:emo-thumbSvaret på detta återfinns i Jacksatans post…nejdå
Hmm…deffen går visserligen ok i sig…men att ens kalla träningen på sista tiden ett skämt vore att smickra den kraftigt..så ja…det kan dröja innan det kommer såna bilder:D
7 mars, 2006 at 23:58 #978181Anonym anvandareMembernicke wrote:Presspytt är det jag läser som nummer #1 i Body !!! -så gärna mer av detNästa nummer blir det bästa hittils! (säger jag med min sedvanliga ödmjukhet;) )
8 mars, 2006 at 10:49 #978182Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Svaret på detta återfinns i Jacksatans post…nejdåHmm…deffen går visserligen ok i sig…men att ens kalla träningen på sista tiden ett skämt vore att smickra den kraftigt..så ja…det kan dröja innan det kommer såna bilder:D
Krogbesök istället för gymträning låter ju som ett framgångskoncept. Men det är väl bra uthållighetsträning för biceps att dra i sig många öl?:emo-thumb
16 mars, 2006 at 00:37 #978183Anonym anvandareMemberOkej snart dags för ett nytt nummer av BODY igen va?(otålig)
Du kan inte tänka dig att ge en hint om vad presspytt kommer att handla om. Blir det någon större text?(nyfiken)16 mars, 2006 at 01:10 #978184Anonym anvandareMemberMantus wrote:Okej snart dags för ett nytt nummer av BODY igen va?(otålig)
Du kan inte tänka dig att ge en hint om vad presspytt kommer att handla om. Blir det någon större text?(nyfiken)Hehe jo det är dags snart:)
Hmm större text…med Presspytt-mått mätt så blir det en del rätt långa, men det måste ju fortfarande va en pytt så att säga. Det handlar om allt möjligt, bland annat en del profiler som finns här på forumet:)
16 mars, 2006 at 01:15 #978185Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hehe jo det är dags snart:)Hmm större text…med Presspytt-mått mätt så blir det en del rätt långa, men det måste ju fortfarande va en pytt så att säga. Det handlar om allt möjligt, bland annat en del profiler som finns här på forumet:)
Kul då blir det extra roligt att läsa:emo-thumb Jag tror jag campar vid brevlådan tills tidningen kommer:D
29 augusti, 2006 at 21:59 #978186Anonym anvandareMemberMantus wrote:Jag saknar presspyttsidorna, det är ju så få sidor numera, det var roligare när det kunde vara 6 sidor med små bilder samt reseberättelser från tävlande. Vore roligt med en artikel som en av de tävlande skrivit om en tävling också.
Vore även roligt med lite fler fysik från gatan, men istället så skulle det kunna vara lite fysik-från-redaktionen bilder där vi får se hur dagsformen ser ut på alla medarbetare och får se Alex slå en dubbelbicce:Dhåller med dig tycker ochså att det är för få sidor med pressnytt. det är roligt och läsa hur det går för dom svenskarna som tävlar.
29 augusti, 2006 at 22:10 #978187Anonym anvandareMembercoffe_91 wrote:håller med dig tycker ochså att det är för få sidor med pressnytt. det är roligt och läsa hur det går för dom svenskarna som tävlar.Hehe, det var ett gammalt inlägg, snart kommer du se att du känner igen en hel del presspyttmaterial från Bodys forum:D
Ska bli roligt att se om Andreas fixar lite roliga bilder från SM att ha i Presspytt.30 augusti, 2006 at 00:02 #978188Anonym anvandareMemberJa, när Ove Rajder hade hand om det var det ju lite mer som en liten klippbok över en massa småpill i byggarvärlden. En del helt oväsentliga grejer också, men det var ju det som var så J-A bra! Tillbaka med klippboksidén! Det är för rent, snyggt och politiskt korrekt nu!
Dock tror jag Maestro Guiance är införstådd med denna ärorika livsuppgift och kommer helt och hållet att ägna all vaken som ovaken tid åt Presspytt! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.