Home › Forums › BODY Magazine › Mer presspytt
Jag vet att ett av senor Guiances större bryderier är allt material som är av karaktären; ”Åh, det här VILL jag publicera! Men jag KAN ju inte publicera detta, tyvärr!” Say no more, say no more…
Jo, jag förstår.. Men varför? Är det tidningens image som står i vägen eller vad? Att ha det litet, pilligt och oregelbundet kan ju vara hur snyggt som helst, vet många tidningar som visar riktigt bra exempel på det :wazzup:
Angående större grejer vs klippboksstilen är väl vår filosofi dels att vi anser det vara snyggare med större bilder, dels att man inte gör atleternas fysiker rättvisa om man visar upp dem i thumbnail-storlek. Men givetvis: Smaken är som baken:)
Politisk korrekthet…ja hmm, det är klart att man nås av en och annan story som vore rolig att ha med. Frågan är bara hur många som skulle vilja vara med i Presspytt i längden om vi blev lika skandaltörstande som Aftonbladet eller Expressen;) Men vi ska se vad vi kan göra (inom rimliga gränser) framöver…
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY