Mera vanliga killar i Body

Home Forums BODY Magazine Mera vanliga killar i Body

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • Author
    cuba wrote:
    mera reportage fron vanliga killar skulle vara roligt i body

Tack för dina synpunkter.

Men vad menar du med ”vanliga killar”? Otränade, nybörjare, juniorer, fitnesskillar eller vad?

mvh

Alex

body e juh f

F

NEJ! vem vill se på någon som är mindre än vad man själv är? Inte direkt motiverande att läsa om fete kalle som vill gå ner 10kilo!

är helt klart emot det där med att se folk som är mindre än en sj, är för det med olika träningsmetoder.. det skulle också vara intressant att läsa om ”unga talanger” som kommit på senare tid..

jag skulle g

axl wrote:
    jag skulle gärna vilja se fler långa bodybuilders eller Ectomorpher istället för en massa bodybuilders på 160.

I’m with stupid eller hur man säger ;)

Nicklas wrote:
    NEJ! vem vill se på någon som är mindre än vad man själv är? Inte direkt motiverande att läsa om fete kalle som vill gå ner 10kilo!

jag hålla med dig helt o hållet,
    mening att man vill läsa tidningen är för att bli inspirerad o det kan man inte bli av en ”amateur” men samtidigt man kan få en historie om nån när de var amatör tills ”stardom” då skulle man känna liksom att deras stjärna har slitit sin stjärt att komma där de finns.:bb2:

o f

scarlet_diva wrote:
    o förresten jag tycker att ni gör ett”body magazine” bra jobb som fan,
    tack för att ni har de strong tjejer oså väldigt inspirerande till oss kvinna,för mig iaf.

Tack!

😮

mvh

Alex

Sam jr wrote:
    body e juh för fan en bodybuilding-och kraftsporttidning

Håller med, det är ju själva poängen med Body eller Bodybuildning och Kraftsport som tidningen hette tidigare, går ju inte att missa vilken publik som tidningen har.

Jag är ju inte som man ska vara men ja blir inte inspirerad av personer som ja inte vet hur dom lever…kan va en bjäse i tidningen men som kanske lever ett hund liv med att träna,äta,sova, äta piller…vilket för mig inte alls är nå inspirerande…okey den killen har inget liv…grattis till han….ser hellre en kille som är L-storlek som lever livet :up: ……men ja vet att ja är ute och cyklar då tidninge ska vissa muskler och inge livshistora….
    Ville bara säga vad ja tycker om att bli inspirerad :)

Typ ”Fysik På [Unga]Gatan” tycker jag är kul att läsa om.

Lite offtopic men lite mer om olika gym, kostscheman osv skulle vara kul!

Tycker att det är en grymt bra tidning, men man brukar inte få reda på så mkt om individernas kostschema.

Mindre killar? njae.. Det räcker gott o väl med Body:s egna fototävling och ”fysik på gatan”..

En sak som jag önskar är dock mer reportage kring proffscirkusen.. Nån artikel om Ronnie eller nåt annat proffs som INTE är en intervju eller tävlingsreportage..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.