Mera vanliga killar i Body

Home Forums BODY Magazine Mera vanliga killar i Body

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • Author
    Christer Hammerin wrote:
    Inför min ”Aerobicdebut” så hoppade jag runt i gympasalen och gjorde piroetter till discomusik Tänk till lite, jag garanterar att de flesta av oss tränar minst lika hårt som byggarna fast vi inte har kommit så långt i muskelutvecklingen än av olika anledningar. Ingen föds väl till att bli tungviktare? Vissa av oss mindre okända ”aerobicsdansöser” ställer upp i body/athletic fitness som ett mål med våran träning och kanske vidareutveckling inför tungre BB-sammanhang och det är väl inte fel att bli uppmärksammad för det? Se på Seth Ronland, jag blev så jvl inspererad av det inslaget i Body för jag kunde relatera till hans träningsfilosofi så det gav mig en kick att våga tävla!

Visst måste det finnas variation och jag läser gärna om Amerikanska proffsbyggare också men en blandad kompott är melodin enligt mig. Tycker att Fitness för herrar kommer lite i skuggan av damerna likaså damernas byggning kommer lite i skuggan av herrarnas.

Keep up the god work Body!

Mvh Hammerin

Tack Mr Hammerin, känner mig hedrad att det finns folk som känner så för min träningsfilosofi, hoppas vi ses på scenen igen. För övrigt hade du en mycket ”pleasing” symmetri.
    MVH Seth Ronland

jeg synes som sagt før at body er bra, og har hjulpet meg til bedre kost og trening. men artiklene til chris aceto synes jeg blir dårlige. synes at artikler om kost var bedre med fredrik paulun og monika wieckowski. men treingsreportasjene og bildene er i toppklasse. det er også frågor och svar avdelingen , og distans och balans av johan oldenmark. gleder meg som bare det til hvert nummer. hilsen goggen.:)

Just keep up the good work :up:

sarbaz wrote:
    Vi vill väl ändå läsa en tidning om folk som tränar styrketräning och inte aerobics? :bb2:

:D

F

Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.