Home › Forums › BODY Magazine › Mera vanliga killar i Body
Visst måste det finnas variation och jag läser gärna om Amerikanska proffsbyggare också men en blandad kompott är melodin enligt mig. Tycker att Fitness för herrar kommer lite i skuggan av damerna likaså damernas byggning kommer lite i skuggan av herrarnas.
Keep up the god work Body!
Mvh Hammerin
Tack Mr Hammerin, känner mig hedrad att det finns folk som känner så för min träningsfilosofi, hoppas vi ses på scenen igen. För övrigt hade du en mycket ”pleasing” symmetri.
MVH Seth Ronland
jeg synes som sagt før at body er bra, og har hjulpet meg til bedre kost og trening. men artiklene til chris aceto synes jeg blir dårlige. synes at artikler om kost var bedre med fredrik paulun og monika wieckowski. men treingsreportasjene og bildene er i toppklasse. det er også frågor och svar avdelingen , og distans och balans av johan oldenmark. gleder meg som bare det til hvert nummer. hilsen goggen.
Just keep up the good work :up:
F
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY