Missnöjd med prenumeration

Home Forums BODY Magazine Missnöjd med prenumeration

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Hej!

Nu börjar jag tyvärr trötta på er prenumerationsservice. Ungefär vart 3:dje nummer får jag efterlysa eftersom den inte kommer som den ska. Nu när jag dessutom adressändrat känns situationen ännu värre. Jag har efterlyst ert senaste nummer för en vecka sedan och den har fortfarande inte kommit…

Jag förutsätter att jag får ett nytt inbetalningskort om det skulle vara så att min prenumeration förfallit.

Nåväl, ska det fortsätta såhär kan jag ju lika gärna köpa lösnummer för prenumerationen innebär ju bara mer jobb för mig.

Mvh

Henrik

Jag har samma problem…dessvärre vet jag att det är citymail som delar ut tidningen…kanske det är där problemet ligger…eller…:whistle:

samma problem här. riktigt tråkigt. =(

Samma här! Har fått ringa prenservice, ej fått tidning, sen har jag köpt lösnummer och vips en vecka senare fått 2 tidningar samtidigt så jag haft 3 ex av samma nr…

Tack för infon. Kollar på det omgående.

mvh

Alex

Jag har fått alla nummer i tid under sammanlagt 7-8 år prenumeration, så jag tror det är posten/citymail som slarvar, inte BODY

Alldeles säkert posten som slarvat.

Tack Linn för att du stressade på brevbärarna i mitt område. Igår kom tidningen.

/Henrik

Mina Moore kommer aldrig fram…ja tror brevbäraren tar dom:(

hempa wrote:
    Alldeles säkert posten som slarvat.

Tack Linn för att du stressade på brevbärarna i mitt område. Igår kom tidningen.

/Henrik

Härligt! :emo-thumb

Det förekommer helt klart slarv.. det ligger på oss (CITYMAIL) att dela ut tidningen och samma dag den kommer. Jag skulle bli galen ut om jag fick mitt nummer sent!

Fick en prenumeration i present av syrran och jag sitter mittemot han som delar den, så det är bäst han sköter sig ;)

Det

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.