När kommer tidningen

Home Forums BODY Magazine När kommer tidningen

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Jag beställde en prenumeration av Body den den 28 januari från och med aktuell utgåva men den har ännu inte kommit, så jag undrar altså hur lång tid det tar innan den kommer?

Den 28 januari var den ”aktuella utgåvan” du som ny prenumerant kan starta din prenumeration med marsutgåvan (BODY #308). Den kommer ut i butik i slutet på februari, och prenumeranterna har den hem i brevlådan någon/några dagar innan.

Ordvalet ”aktuell utgåva” är anpassat för hur prenumerationstjänsten Pressdata ser på tidningarna. Dagen en ny tidning har kommit ut i butik kan man inte längre starta sin prenumeration med den utgåvan (den finns som sagt att köpa i butik, och i Pressdatas erfarenhet är chansen stor att prenumeranten redan har införskaffat den tidningen).

Magnus Branzén wrote:
    Den 28 januari var den ”aktuella utgåvan” du som ny prenumerant kan starta din prenumeration med marsutgåvan (BODY #308). Den kommer ut i butik i slutet på februari, och prenumeranterna har den hem i brevlådan någon/några dagar innan.

Ordvalet ”aktuell utgåva” är anpassat för hur prenumerationstjänsten Pressdata ser på tidningarna. Dagen en ny tidning har kommit ut i butik kan man inte längre starta sin prenumeration med den utgåvan (den finns som sagt att köpa i butik, och i Pressdatas erfarenhet är chansen stor att prenumeranten redan har införskaffat den tidningen).

Det betyder altså att jag kommer att få min första tidning från och med nästa nummer och 12 nummer framöver? eftersom jag valde års prenumeration.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.