Nya nummret

Home Forums BODY Magazine Nya nummret

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 46 total)
  • Author

Har precis läst igenom det nya nummret av Body .. vilken inspiration repotaget om Mikaela Strand gav!!:bb: ..artiklarna om mat för mer muskler och ”lyfta tungt” var väldigt lärorika!
    De ska bli kul att följa artikelserien om sveriges hardcoregym också.cool:

Repotagen om Branch och Johnnie,Eive, och Henrik Jansson var verkligen underhållande -Ett riktigt bra nummer av Body helt enkelt.. Tackar!:emo-thumb

jasså när får jag den då! :yikes:

jag tyckte att repotaget om hardcore gym var bra, men jag saknade bild på huvudpersonen :p

Atlantis hade gratisex igår som jag tog för mig utav på morgonpasset. Megasnyggt bildreportage med Cecilia Benjaminsson (f.d Söderström) för övrigt. :)
    [img=https://www.body.se/upload/omslag_262.gif]

Erasmusina wrote:
    Mitt gym hade gratisex igår som jag tog för mig utav. Megasnyggt bildreportage med Cecilia Benjaminsson (f.d Söderström). :)
    [img=https://www.body.se/upload/omslag_262.gif]

Det är inte det nya nr :nono: ettan menar Mars numret

jocke wrote:
    Det är inte det nya nr :nono: ettan menar Mars numret

Aha, ok! My mistake

Såååå avis på de som får den tidigare än mig. Jag älskar att få hem Body direkt i brevlådan. Synd att posten i Örebro är så slöa att jag aldrig får nya nummer före de kommer ut i affären

olle wrote:
    Såååå avis på de som får den tidigare än mig. Jag älskar att få hem Body direkt i brevlådan. Synd att posten i Örebro är så slöa att jag aldrig får nya nummer före de kommer ut i affären

Då e det ju ingen mening med att prenumerera, det e ju det som e poängen. ;) Skäll på posten nu! ;) :D

Snyggaste omslaget hittils!

jocke wrote:
    jag tyckte att repotaget om hardcore gym var bra, men jag saknade bild på huvudpersonen :p

jag såg ju dig på en liten bild, annars var ju inte jag med! 👿
    men det var nog lika bra! :D
    byggarna var ju lite skygga för kameran, men dom som var i form borde ju kommit med!

jäkla bra betyg förresten. det kan nog inte Exhale matcha. men Exhale är ju hardcore!:up:

Jonas Lundberg wrote:
    jag såg ju dig på en liten bild, annars var ju inte jag med! 👿
    men det var nog lika bra! :D
    byggarna var ju lite skygga för kameran, men dom som var i form borde ju kommit med!

jäkla bra betyg förresten. det kan nog inte Exhale matcha. men Exhale är ju hardcore!:up:

Det var väl därför jag inte kom med då min form var mer i still med jabba the hut :p
    Ska bli kul att följa fler repotage om hardcore gym

Idag fick jag nya numret. Grymt med credit till Alex för bra bilder!

olle wrote:

I second that. Alex bilder blir bättre för varje nummer:up:

olle wrote:

Då måste posten kört förbi Västerås, för jag har fortfarande inte fått någon tidning.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.