Nya nummret

Home Forums BODY Magazine Nya nummret

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • Author
    Björn Ö wrote:
    Då måste posten kört förbi Västerås, för jag har fortfarande inte fått någon tidning.

det är lite sjukt det här som Linn avslöjade om citymail, att dom har 3 utdelningsdagar. du får nog din imorgon på dag 3. :D
    tror att jag har fått min på dag 2 dom senaste månaderna. men tidningen har kommit tidigare dom 2 sista månaderna!:emo-thumb

Jonas Lundberg wrote:
    det är lite sjukt det här som Linn avslöjade om citymail, att dom har 3 utdelningsdagar. du får nog din imorgon på dag 3. :D
    tror att jag har fått min på dag 2 dom senaste månaderna. men tidningen har kommit tidigare dom 2 sista månaderna!:emo-thumb

Jo, jag har förstått det, men det vore ändå kul och veta hur de resonerar på posten, eftersom jag inte finner någon logik i deras rutiner.

Det är lugnt om det tar några dagar extra att få tidningen, den som väntar på något gott ……………………..

Fick den igår, ska börja läsa den snart, omslaget är sjukt bra! riktigt bra bild.
    Tack för erat bra jobb Body !

GymTT wrote:
    Fick den igår, ska börja läsa den snart, omslaget är sjukt bra! riktigt bra bild.
    Tack för erat bra jobb Body !

Tack, mycket uppskattat!

mvh

Alex

Supersnyggt reportage med Mikaela :up: , mkt snygga bilder på en snygg och mkt vältränad tjej :).

Kan tycka det var lite synd att sätta Eive o Henrik i samma nummer. Av olika anledningar ;) känns bilderna på Henrik strået vassare och förtar därför lite av Eives glans som vinnare av Lucia Classic, lite trist kanske :| .

Har läst halva nummret hittills, var sjuuukt bra! Riktigt inspirationsgivande genom text och bilder och kostdelen var myycket givande! När min diet är klar så kanske man skall äta efter de där tre stegen. Bästa nummret jag fått hittills !

En glad Gustaf

Annika Warg wrote:
    Kan tycka det var lite synd att sätta Eive o Henrik i samma nummer. Av olika anledningar ;) känns bilderna på Henrik strået vassare och förtar därför lite av Eives glans som vinnare av Lucia Classic, lite trist kanske :| .

Det tycker inte jag. :)
    Ju mer Svenskt i tidningen, ju bättre.
    Jag tycker tex inte att Branch Warren eller Jonnie Jacksson tar ut den ena fast att dem båda är i samma reportage. Dem berikar det mer istället.
    Precis som reportagen om Eive och Henrik.

KRAMPUS wrote:
    Det tycker inte jag. :)
    Ju mer Svenskt i tidningen, ju bättre.
    Jag tycker tex inte att Branch Warren eller Jonnie Jacksson tar ut den ena fast att dem båda är i samma reportage. Dem berikar det mer istället.
    Precis som reportagen om Eive och Henrik.

sant krampan

Finns den ute i handeln o köpa idag?

Tobbe_Z wrote:
    Finns den ute i handeln o köpa idag?

Den skall komma ut idag i affärerna tror jag, köp omgående!

Ja den finns ute nu ! fanns redan igår =)
    Jag köpte mitt andra nummer någonsin idag :up:

Sjukt intressant läsning från Chris Aceto ! Vart hittar man mer av honom ?

Kaboffastar wrote:
    Sjukt intressant läsning från Chris Aceto ! Vart hittar man mer av honom ?

Du har inte testat den [http://www.google.se här] sidan?

Henke wrote:
    Du har inte testat den [http://www.google.se här] sidan?

Jag tänkte att jag SKITER i den sidan och frågar här istället om det är ok med dig ?

Trevligare att prata med folk. Fast det kanske är förjävla jobbigt att svara.

[http://www.findarticles.com/p/search?tb=art&qt=%22Chris+Aceto%22 På FindArticles.]

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.