Home › Forums › BODY Magazine › Omslaget på senaste numret
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 november, 2007 at 20:11 #766177Anonym anvandareMember
Jag är rätt säker på att BODY (ellerB&K för den delen) aldrig har publicerat en utgåva med ett mer estetiskt tilltalande omslag än det som pryder det senaste numret.
Vem du än är som är ansvarig för detta mästerverk så vill jag bara ge obegränsat med tummar upp.
Grymt jobb.:up:
Den där blå nyansen..Mycket angenämt.
20 november, 2007 at 20:11 #82072Anonym anvandareMember20 november, 2007 at 20:49 #766178Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Jag är rätt säker på att BODY (ellerB&K för den delen) aldrig har publicerat en utgåva med ett mer estetiskt tilltalande omslag än det som pryder det senaste numret.Vem du än är som är ansvarig för detta mästerverk så vill jag bara ge obegränsat med tummar upp.
Å redaktionens vägnar: TACK!
Som alltid när det gäller det grafiska så är kreatören vår AD Seth Janson.
mvh
Alex
20 november, 2007 at 21:34 #766179Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Jag är rätt säker på att BODY (ellerB&K för den delen) aldrig har publicerat en utgåva med ett mer estetiskt tilltalande omslag än det som pryder det senaste numret.Vem du än är som är ansvarig för detta mästerverk så vill jag bara ge obegränsat med tummar upp.
Jag vill också ha det senaste numret!
ZONE
20 november, 2007 at 22:18 #766180Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Jag vill också ha det senaste numret!ZONE
Det säger du bara för att du är med på sex av sidorna… :emo-thumb
21 november, 2007 at 10:07 #766181Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Det säger du bara för att du är med på sex av sidorna… :emo-thumb6 WOAW! THATS cool! Now I want it even more! Love you guys!
:up:ZONE
21 november, 2007 at 12:41 #766182Anonym anvandareMemberGot it!
Ha ha! Thanx ALEX!
Vi såg ju as coola ut!:up:D
ZONE
2 december, 2007 at 23:51 #766183Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Got it!Ha ha! Thanx ALEX!
Vi såg ju as coola ut!:up:D
ZONE
jag stör mig på att en av bilderna är felredigerad
3 december, 2007 at 00:23 #766184Anonym anvandareMembernicke wrote:jag stör mig på att en av bilderna är felredigeradOch med det menar du vad?
mvh
Alex
3 december, 2007 at 20:48 #766185Anonym anvandareMemberJag måste också hålla med om att senaste numret hade ett riktigt snyggt omslag.
Ni fångade verkligen känslan av glädje, istället för att bara ha en hårding som spänner sin biceps. Grymt!
PS. Kan iofs tycka att de grymma bilderna är bra de med… DS.
3 december, 2007 at 21:52 #766186Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Och med det menar du vad?mvh
Alex
Bilden på sid 55 ser skev ut, ser inte ut som den är nerskalad på rätt sätt utan mer nerskalad på bredden än höjden.
mvh
3 december, 2007 at 22:07 #766187Anonym anvandareMembernicke wrote:Bilden på sid 55 ser skev ut, ser inte ut som den är nerskalad på rätt sätt utan mer nerskalad på bredden än höjden.mvh
Det kallas vidvinkel.
mvh
Alex
3 december, 2007 at 23:04 #766188Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Det kallas vidvinkel.mvh
Alex
Okej :emo-thumb
1 januari, 2008 at 11:14 #766189Anonym anvandareMemberMåste också berömma senaste omslaget. Kul med en byggarklass som strävar efter de ursprungliga idealen med linjer symmetri och ändå muskler så det räcker gott och väl. Jag respekterar alla byggare djupt men tycker det är synd när träningen resulterar i en enorm ”smedbuk”. Bodybuilding handlar ju om att visa upp en vacker kropp och en stor mage, deffad eller fet, tycker jag inte är att betrakta som vacker. Men som sagt, det är ju upp till var och en och alla på tävlingsnivå förtjänar en stor portion respekt.
1 januari, 2008 at 16:10 #766190Anonym anvandareMemberPeda wrote:Måste också berömma senaste omslaget. Kul med en byggarklass som strävar efter de ursprungliga idealen med linjer symmetri och ändå muskler så det räcker gott och väl. Jag respekterar alla byggare djupt men tycker det är synd när träningen resulterar i en enorm ”smedbuk”. Bodybuilding handlar ju om att visa upp en vacker kropp och en stor mage, deffad eller fet, tycker jag inte är att betrakta som vacker. Men som sagt, det är ju upp till var och en och alla på tävlingsnivå förtjänar en stor portion respekt.Du UPPade den tråd som handlade om förra omslaget..
Det kom en tidning i slutet av förra veckan.
Vilket omslag menar du nu då?MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.