Omslaget på senaste numret

Home Forums BODY Magazine Omslaget på senaste numret

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

Jag är rätt säker på att BODY (ellerB&K för den delen) aldrig har publicerat en utgåva med ett mer estetiskt tilltalande omslag än det som pryder det senaste numret.

Vem du än är som är ansvarig för detta mästerverk så vill jag bara ge obegränsat med tummar upp.

Grymt jobb.:up:

Den där blå nyansen..Mycket angenämt.

Jon Larsson wrote:
    Jag är rätt säker på att BODY (ellerB&K för den delen) aldrig har publicerat en utgåva med ett mer estetiskt tilltalande omslag än det som pryder det senaste numret.

Vem du än är som är ansvarig för detta mästerverk så vill jag bara ge obegränsat med tummar upp.

Å redaktionens vägnar: TACK!

Som alltid när det gäller det grafiska så är kreatören vår AD Seth Janson.

mvh

Alex

Jon Larsson wrote:

Jag vill också ha det senaste numret!

ZONE

zonecapone wrote:
    Jag vill också ha det senaste numret!

ZONE

Det säger du bara för att du är med på sex av sidorna… :emo-thumb

Magnus Branzén wrote:
    Det säger du bara för att du är med på sex av sidorna… :emo-thumb

6 WOAW! THATS cool! Now I want it even more! Love you guys!
    :up:

ZONE

Got it!

Ha ha! Thanx ALEX!
    Vi såg ju as coola ut!

:up:D

ZONE

zonecapone wrote:
    Got it!

Ha ha! Thanx ALEX!
    Vi såg ju as coola ut!

:up:D

ZONE

jag stör mig på att en av bilderna är felredigerad :(

nicke wrote:
    jag stör mig på att en av bilderna är felredigerad :(

Och med det menar du vad?

mvh

Alex

Jag måste också hålla med om att senaste numret hade ett riktigt snyggt omslag.

Ni fångade verkligen känslan av glädje, istället för att bara ha en hårding som spänner sin biceps. Grymt!

PS. Kan iofs tycka att de grymma bilderna är bra de med… DS.

Alex Danielsson wrote:
    Och med det menar du vad?

mvh

Alex

Bilden på sid 55 ser skev ut, ser inte ut som den är nerskalad på rätt sätt utan mer nerskalad på bredden än höjden.

mvh

nicke wrote:
    Bilden på sid 55 ser skev ut, ser inte ut som den är nerskalad på rätt sätt utan mer nerskalad på bredden än höjden.

mvh

Det kallas vidvinkel.

mvh

Alex

Alex Danielsson wrote:
    Det kallas vidvinkel.

mvh

Alex

Okej :emo-thumb

Måste också berömma senaste omslaget. Kul med en byggarklass som strävar efter de ursprungliga idealen med linjer symmetri och ändå muskler så det räcker gott och väl. Jag respekterar alla byggare djupt men tycker det är synd när träningen resulterar i en enorm ”smedbuk”. Bodybuilding handlar ju om att visa upp en vacker kropp och en stor mage, deffad eller fet, tycker jag inte är att betrakta som vacker. Men som sagt, det är ju upp till var och en och alla på tävlingsnivå förtjänar en stor portion respekt.

Peda wrote:
    Måste också berömma senaste omslaget. Kul med en byggarklass som strävar efter de ursprungliga idealen med linjer symmetri och ändå muskler så det räcker gott och väl. Jag respekterar alla byggare djupt men tycker det är synd när träningen resulterar i en enorm ”smedbuk”. Bodybuilding handlar ju om att visa upp en vacker kropp och en stor mage, deffad eller fet, tycker jag inte är att betrakta som vacker. Men som sagt, det är ju upp till var och en och alla på tävlingsnivå förtjänar en stor portion respekt.

Du UPPade den tråd som handlade om förra omslaget..
    Det kom en tidning i slutet av förra veckan.
    Vilket omslag menar du nu då?

MVH

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.