Home › Forums › BODY Magazine › Önskemål om inslag i body magazine
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 februari, 2006 at 00:57 #1033890Anonym anvandareMember
Mat: De allra flesta känner väll till hur en del byggare pinar i sig mat, om det så är att man äter tonfisk direkt ur burken eller nått annat.
Jag tror en hel del byggare hade uppskattat hur man kan göra diverse proteinrika måltider betydligt godare och då på ett så enkelt sätt som möjligt.Mat och ekonomi: Byggares ekonomi tror jag är ganska pressad om man ser till ”normalbyggaren”. Om man skulle ge tips om kost som dels är god och även kollar av hur mycket kostnaden ligger på. Helst då utslaget på en längre tid eftersom det oftast är där det brister i folks ekonomiska planering. Säger man vad en måltid kostar så brukar en del inte hajja hur mycket det blir om samma typ av kost återkommer varje dag. Kostnader för mat brukar ju vara en ganska tung post för byggare
kan de bli bättre än några sidor om dessa 2 ämnen?
25 februari, 2006 at 10:44 #1033891Anonym anvandareMemberkorsord, bara jag som saknar det i tidnignen ?
25 februari, 2006 at 19:40 #1033892Anonym anvandareMembernicke wrote:korsord, bara jag som saknar det i tidnignen ?Var ett i somras eller förra? Minns att jag satt på balkongen med en fet garre i jipan & löste det & jag var med i det!! En Capone!! Svaret var Zone! Vart sååå förvånad! LOL
ZONE
25 februari, 2006 at 22:58 #1033893Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Var ett i somras eller förra? Minns att jag satt på balkongen med en fet garre i jipan & löste det & jag var med i det!! En Capone!! Svaret var Zone! Vart sååå förvånad! LOLZONE
Hmm låter rätt kul faktiskt..I’ll look into it:emo-thumb
25 februari, 2006 at 23:02 #1033894Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hmm låter rätt kul faktiskt..I’ll look into it:emo-thumbWon’t happen.
/A
25 februari, 2006 at 23:06 #1033895Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Won’t happen./A
Och längre än så behövde jag inte look into it:D
26 februari, 2006 at 11:31 #1033896Anonym anvandareMembernicke wrote:korsord, bara jag som saknar det i tidnignen ?Nej, du är inte ensam om det. Det har varit några under åren men jag skulle vilja ha det i varje nummer:). F ö så tycker jag att BODY innehåller inspirerande, rolig och intressant läsning:up:.
Ha en underbar dag och hoppas det blir en guldförgylld dag(tänker på hockey;) ).
/Maria26 februari, 2006 at 11:52 #1033897Anonym anvandareMemberMaria : Jag och min sambo köper en hel del tidningar
och de flesta innehåller korsord. Rätt kul faktist att lösa dem
även om man inte alltid skickar in dem.Man får väl hoppas att de tänker över det och gör en poll/omröstning
och ser hur stort intresset är för detta26 februari, 2006 at 11:54 #1033898Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Var ett i somras eller förra? Minns att jag satt på balkongen med en fet garre i jipan & löste det & jag var med i det!! En Capone!! Svaret var Zone! Vart sååå förvånad! LOLZONE
Hehehehe, kan förstå att du vart förvånad över det :emo-thumb
/nicke
27 februari, 2006 at 08:13 #1033899Anonym anvandareMemberJag gillar tidningen skarpt, vet inget som jag tycker skall förändras, jag tycker reportagen är roligast att läsa, skulle dock gääärna vilja se ett reportage / bilder av Binais Begovic och Roddy, men där vill väl alla se olika antar jag
MVH Gustaf
27 februari, 2006 at 08:16 #1033900Anonym anvandareMemberGymTT wrote:Jag gillar tidningen skarpt, vet inget som jag tycker skall förändras, jag tycker reportagen är roligast att läsa, skulle dock gääärna vilja se ett reportage / bilder av Binais Begovic och Roddy, men där vill väl alla se olika antar jagMVH Gustaf
Litet reportage med min carnal Binais kommer i nästa Presspytt:emo-thumb
27 februari, 2006 at 09:01 #1033901Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Litet reportage med min carnal Binais kommer i nästa Presspytt:emo-thumbRiktigt kul ! bilder?
MVH
27 februari, 2006 at 09:11 #1033902Anonym anvandareMemberGymTT wrote:Riktigt kul ! bilder?MVH
Eftersom det är Presspytt så är det ju inget megastort reportage, men en riktigt grym bild blir det iaf:)
27 februari, 2006 at 09:12 #1033903Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Eftersom det är Presspytt så är det ju inget megastort reportage, men en riktigt grym bild blir det iaf:)Låter kanon!
27 februari, 2006 at 09:19 #1033904Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Eftersom det är Presspytt så är det ju inget megastort reportage, men en riktigt grym bild blir det iaf:)Orale, vato. :emo-thumb
Ja, jag har sett Blood in Blood Out både en och två gånger.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.