Par-Varför inte en ny kategori i fototävlingen??

Home Forums BODY Magazine Par-Varför inte en ny kategori i fototävlingen??

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Som reaktion på en annan tråd som dök upp om ett tidningsrepotage om par som tränar ihop så poppade denna idén upp.
    Hade inte det varit roligt med en par kategori i Body´s fototävling?
    Kanske ett sätt att locka fler kvinnor att delta?

Jag tror personligen att underlaget kan va lite tunnt för en sån kategori…men jag låter Alex svara för han vet bättre:emo-thumb

Tycker att det vore riktigt kul med en fototävling så man får se vad det finns för biffar i forumet :D Sen så slipper man se alla kommentarer också så det e en bra idé tycker jag :up:

Jwallgren wrote:
    Tycker att det vore riktigt kul med en fototävling så man får se vad det finns för biffar i forumet :D

[https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=147]

Ulrika Johansson wrote:
    Som reaktion på en annan tråd som dök upp om ett tidningsrepotage om par som tränar ihop så poppade denna idén upp.
    Hade inte det varit roligt med en par kategori i Body´s fototävling?
    Kanske ett sätt att locka fler kvinnor att delta?

Hur gör de då som har en fru som inte gillar bodybuilding och som inte är i bra form eller tvärtom som har en man i dålig shape öööö:nono: :what:

mickebodyb wrote:
    Hur gör de då som har en fru som inte gillar bodybuilding och som inte är i bra form eller tvärtom som har en man i dålig shape öööö:nono: :what:

Jag menade ju naturligtvis att par tävlingen skulle ju vara en tredje kategori i så fall, sen så får man väl se till att sätta fart på gubben då så att han vågar visa sig i kalsongerna :P

Ja varför inte? Behöver inte iofs vara riktiga par, bara de har lite kemi ihop på foton. Se Boris Vallejo foton för lite inspiration….

OjOjOj vad jag lyckades infoga bilderna :)
    Många tjejer håller med mig när jag säger att jag vill se fler killar i höftskynken :P :D

lovelysmile wrote:
    OjOjOj vad jag lyckades infoga bilderna :)
    Många tjejer håller med mig när jag säger att jag vill se fler killar i höftskynken :P :D

lol, ain’t gonna happen :D

Xavier wrote:
    lol, ain’t gonna happen :D

Arnold gjorde det i Conan, satte på en häxa där med och se hur långt han har kommit. :) Då tycker jag någon av de söta pågarna här i fina Svea kan också prova so we shall see about that… 8)

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.