Home › Forums › BODY Magazine › prenumeration, men fick ingen träningsbok osv?
Jag har fått alla tre nummer i min trenummersprenumeration, men ändå inga premier. När jag ringde senast sa de att de hade skickat ut det flera gånger och att de skulle göra ett nytt försök. De har lovat att det ska fixa sig.
Hej grabbar och tjejer, här kommer en uppdatering:
Stor efterfrågan har gjort att vi har varit tvungna att lägga in en beställning på nytryck av BODYs egna träningsdagbok.
Nytryckta träningsdagböcker kommer till vårt lager onsdagen den 13 juni, direkt börjar de väntande paketen med prenumerationsgåvor att skickas ut till de tålmodigt väntande prenumeranterna.
Vi ber om ursäkt för väntetiden.
jahaja. Fortafarande har inget kommit. Men det är klart, jag har ju bara väntat sen i början av april… man kan väl inte förvänta sig för mycket.
Igår (bortåt fyra månader efter prenumerationsbeställning) fick jag träningsdagboken och fitnessfestivalendvdn:). Jag väntar med spänning på den utlovade fitnesspecialtidningen.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY