Prenumerationstiming

Home Forums BODY Magazine Prenumerationstiming

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Jag avser att sälla mig till skaran av prenumeranter i och med att lönen rullar in den 27:e.

Men om jag pyntar in nu i månadsskiftet – när börjar min prenumeration att gälla?

Kommer mitt första nummer att bli det som kommer ut nu i september eller får jag vänta till i slutet av oktober?

Orsaken till min undran är att jag inte gärna vill ha betala för tidningen två gånger, dessutom vill jag ju läsa senaste numret så fort som möjligt.

Kanske Herr Danielsson kan tala om när fönstret för nästa nummer stänger?

Jag inser att frågan måhända är aningen korkad eller irriterande men jag har faktiskt ingen aning om hur det funkar.

Tack på förhand.

Mvh

Jon.

hatesong wrote:
    Men om jag pyntar in nu i månadsskiftet – när börjar min prenumeration att gälla?

Kommer mitt första nummer att bli det som kommer ut nu i september eller får jag vänta till i slutet av oktober?

Det ser ut som man kan välja vilket nummer som blir det första man får på Pressdatas prenumerationssida för BODY, se nedan. Dock så misstänker jag att det allra bästa och snabbaste sättet att få septemberutgåvan är att köpa den i handel då den kommer ut, samt välja påföljande utgåva som det första man får hem i brevlådan…

[img=http://body.se/img/utgava.gif]

Oj då.

Där ser man.

Det visade sig att min fråga var väldigt onödig.

Dock är jag tacksam för svaret.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.