Ragga tjejer på gymmet?

Home Forums BODY Magazine Ragga tjejer på gymmet?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 63 total)
  • Author
    Jay wrote:
    Du är ju mr casanova ffs. Manlig and och grejer. ;)

Förvisso8)

1. Jag dyker upp 5 gånger/v
    2. Det händer att jag ler ….
    3. Jag säger hej eller nickar på dem jag känner igen(har nyss flyttat o bytt gym).

Kanske jag ska prova kiRRES råd och be någon jag tycker ser trevlig ut att passa i bänk?

Tack för tipsen grabbar :up:

Vad hände med den oskrivna regeln att man INTE får ragga på gymmet?! :o:p

Den oskrivna regeln finns fortfarande kvar, som säger att det är olämpligt att ragga ”one night stands” på gymmet! Det omvända måste också vara sant, att det är orimligt om det skulle finnas någon regel som säger att när ett djupare tycke än så har uppståt mellan två personer att det inte skulle få utveckla sig på gymmet!

Ulrika Johansson wrote:
    1. Jag dyker upp 5 gånger/v
    2. Det händer att jag ler ….
    3. Jag säger hej eller nickar på dem jag känner igen(har nyss flyttat o bytt gym).

Kanske jag ska prova kiRRES råd och be någon jag tycker ser trevlig ut att passa i bänk?

Tack för tipsen grabbar :up:

Hmm du måste ha riktiga sopgrabbar på gymmet hör jag;)

Men ok, vill du vara garanterad resultat finns det åldersanpassade tricks:

Är killen i fråga under 35 är det tevespelsvarianten som gäller. Du införskaffar ett tevespel – antingen XBOX 360, Playstation 3 eller Nintendo Wii (även om Nintendot egentligen är mer anpassat för att ragga tjejer, men det bör ändå funka). Sedan säger du till killen att du har kört fast i något spel. Vi anser oss nämligen alla vara överlägsna tevespelare och tar varje chans vi får att bevisa det.

Är killen istället över 35 får du appellera till alla vuxna svenska mäns medfödda hantverkarådra. Den gick tyvärr förlorad totalt iom min generation, men bland generationen över vill alla – oavsett yrke – egentligen vara hantverkare/byggarbetare. Det spelar ingen roll om den du pratar med till vardags är VD för Ericsson, säger du att du har en diskmaskin som måste installeras eller en grund som måste gjutas har killen troligtvis dragit på sig sitt snickarbälte (de har alltid sådana hemma i sitt verktygsförråd) innan du hinner avsluta meningen.

Sedan finns ju alltid risken att du stöter på någon lustig kille som inte passar in i ovanstående mall. Som tur är finns det då ett tredje trick som dessutom inte är åldersrelaterat:

Du säger helt enkelt att du har haft en tillställning och fått över enorma mängder mat, och nu klarar du inte av att äta upp allt själv. ”Det vore så synd att kasta allt det där köttet…”. Bingo – you got yourself a date;)

aix wrote:
    Vad hände med den oskrivna regeln att man INTE får ragga på gymmet?! :o:p

Den slogs i småbitar med åtskilliga tillhugg när SATS och Worldclass startade sina verksamheter.

:emo-thumb

MVH

Jag vet inte hur man raggar men what the f-ck funkar att bara säga rakt ut vad man tycker/vill ju! Just do it with some toung in cheek & with style! ”Hey baby..you are the coolest thing walking…I think I want ya!” Works every time om vibbarna är de rätta…& det är ju en förutsättning!

ZONE

zonecapone wrote:
    Jag vet inte hur man raggar men what the f-ck funkar att bara säga rakt ut vad man tycker/vill ju! Just do it with some toung in cheek & with style! ”Hey baby..you are the coolest thing walking…I think I want ya!” Works every time om vibbarna är de rätta…& det är ju en förutsättning!

ZONE

Works like a charm- säkert! :up: Rakt på sak är alltid uppskattat, så man vet vad det handlar om! E minsann inte bara vi tjejer som är otydliga å ska linda in allting.. ;)

ehh alla tjejerna har ju en arg byggarsnubbe med sig:o

xixy wrote:
    ehh alla tjejerna har ju en arg byggarsnubbe med sig:o

Åh f-n.. Inget jag sett iaf! På mitt gym är det ibland lilla mig killarna e rädda för, då jag fått höra att JAG ser arg ut.. Moi?! :| Bara fokuserad, säger jag!

aix wrote:
    Åh f-n.. Inget jag sett iaf! På mitt gym är det ibland lilla mig killarna e rädda för, då jag fått höra att JAG ser arg ut.. Moi?! :| Bara fokuserad, säger jag!

Det är bara för du är starkare än dom:(

xixy wrote:
    Det är bara för du är starkare än dom:(

Starkare än discobyggarna, kanske.. ;) Annars är jag helt insnöad på varför jag är där; hårdträning som alltid- ingen tid för raggande inte! :)

Nej huvaligen:nono:

Gymaren wrote:
    ..och här får du inte heller ragga.. då skriver Andreas högst upp på denna sida och gnäller och varnar tjejerna för oss tränade (trånande) killar…

Det är korrekt uppfattat;)

Tack för tipsen Andreas!

Det första med dataspel går bort direkt för jag har inte ens en dator hemma:o(förmodligen den sista i Sverige som inte har någon).

Nummer 2 – medfödd hantverksådra kan funka och det finns väl alltid något man kan hitta på att man inte fixar själv.

Nummer 3 – att locka med mat är nog kanske den absolut säkraste metoden som baseras på ett grundläggande primärt behov som alla har.

Bara att testa då :emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.