Home › Forums › BODY Magazine › Ragga tjejer på gymmet?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 november, 2007 at 05:11 #788914Anonym anvandareMember
Babbens tips till oss killar kan ju kanske funka?
”Vart ska dom där snygga benen sen då?…..hem kanske? om inte något annat kommer i mellan”17 november, 2007 at 16:33 #788915Anonym anvandareMemberKul tråd Ulrika och lycka till på dejten :emo-thumb
KRAM
17 november, 2007 at 17:36 #788916Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Kul tråd Ulrika och lycka till på dejten :emo-thumbKRAM
Han kanske får köra emellan…
24 november, 2007 at 14:25 #788917Anonym anvandareMemberJay wrote:Eller varför inte:3. Säg hej
Hm…så det är inte självklart att hälsa på gymet?? Dvs om man inte är upptagen i ett set…Jisses vad många som måste tro att jag flirtar då!! Och jag som är gift och allt…
24 november, 2007 at 14:35 #788918Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:1. Jag dyker upp 5 gånger/v
2. Det händer att jag ler ….
3. Jag säger hej eller nickar på dem jag känner igen(har nyss flyttat o bytt gym).Kanske jag ska prova kiRRES råd och be någon jag tycker ser trevlig ut att passa i bänk?
Tack för tipsen grabbar :up:
Mölndal säger du, jag kan komma och kolla in dig. Är du min smak så får du prata med mig, annars inte
24 november, 2007 at 18:26 #788919Anonym anvandareMemberRödtotten wrote:Hm…så det är inte självklart att hälsa på gymet?? Dvs om man inte är upptagen i ett set…Jisses vad många som måste tro att jag flirtar då!! Och jag som är gift och allt…På mitt nya gym hälsar de flesta. Blir skön stämning då.
12 december, 2007 at 11:53 #788920Anonym anvandareMemberSån grym diskussion Det är väl bara roligt när folk vill hjälpa varandra. Passa bänk, bjuda på bars, jösses, vilket härligt gym de skulle vara.
-Edge14 december, 2007 at 09:11 #788921Anonym anvandareMemberaix wrote:Så de e dääärför som killar e rädda för mig.. :whistle:haha skulle krossa dig :p
27 december, 2007 at 01:37 #788922Anonym anvandareMemberToempaj wrote:Gör så hör av dig om det fungerar28 december, 2007 at 21:34 #788923Anonym anvandareMemberjiggen wrote:haha skulle krossa dig :pHehe.. Du kostade minsann inte på dig att va så kaxig irl, Henke.. Anytime, anyplace! Du krossar väl inte en tjej…?! 😐
28 december, 2007 at 21:35 #788924Anonym anvandareMemberpitbull_one wrote:Sån grym diskussion Det är väl bara roligt när folk vill hjälpa varandra. Passa bänk, bjuda på bars, jösses, vilket härligt gym de skulle vara.
-EdgeJepp, så mysigt har minsann vi det på Studio Aktiv i Borås.. Mycke hardcore OCH kärlek!
23 januari, 2008 at 11:59 #788925Anonym anvandareMemberHör på detta, jag tränar på mitt eget gym hemma….och jag la in en träningsbild på min msn, sen logga en tjej in som typ aldrig brukar vara online..och skrev direkt till mig att hon kommer på söndag och tränar med mig:emo-thumb
Jag bara jahapp….tjugo över 2 på sönda då väldaaans fin tjej med:emo-thumb
mvh
robban21 februari, 2008 at 22:26 #788926Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Kommer det en uppföljare som tipsar oss tjejer om hur vi ska göra?Ganska enkelt…
Lite ögon kontakt och ett leende.
Hej, Kan du passa mig? eller Hej kan jag också använda den maskinen?
Som glass till jordgubbarna, fungerar utmärkt.
Sen går du efter han och gör likadant vid nästa maskin.
Då borde han fatta grejjen..HAHAHA:DLycka till:emo-thumb
10 mars, 2008 at 14:58 #788927Anonym anvandareMemberdet va en brud runt 40-50 års åldern som raggade på mig förra veckan på gymmet… (jag e 19)…
jag frågade en polare om han kunde hjälpa mig upp med hantlarna… då kom en röst från nån okänd kvinna bakom mig JAG KAN HJÄLPA DIG !!… tack sa jag men det går bra ändå.. jag körde klart övningen då hade hon ställt sig bredvid mig å tittat , oojj vad stark du är.. hehe aah tack så mkt sa jag… precis när jag skulle fortsätta övningen så kom frågan, Vad betyder din taturering på benet (via dolorosa) jag ursäktade mig å sa att jag kan förklara när jag kört klart övningen.. jag körde klart å hon ville intensivt diskutera min tattoo… efter en stunds pratade ursäktade jag mig igen å sa att jag gärna vill vara ifred när jag tränar så att jag kan fokusera mig..
då gick hon tebax till sin övning å ökade hantalarna med 1 kilo på varje å körde stenhårt haha.. sen gick hon lite längre bort.. så va jag tvungen att gå bort å hämta en bänk , men dom hade typ svetsat fast ryggstödet så det gick inte att flytta upp å ner så jag satt å pilla en stund så kom hon å fråga om hon skulle hjälpa mig å jag sa att ne de e bra den ryggstödet sitter fast jag får ta en annan bänk, nej nej sa hon å skulle fram å hjälpa mig, hon fixade det naturligtvis inte heller så jag tackade för hjälpen å gick min väg… såg henne inte mer sen…
vet iofs inte om hon raggade eller bara försökte få hjälp, eller kanske bara är överdrivet social ?
detta kanske funkar för dig med ? störa nån mitt i en övning, hjälpa till med allt för mkt å vara över social fast iofs, hade hon vart snygg å i min ålder så hade det antagligen inte stört mig lika mkt hehe :up:
19 mars, 2008 at 17:40 #788928Anonym anvandareMemberkeffa wrote:det va en brud runt 40-50 års åldern som raggade på mig förra veckan på gymmet… (jag e 19)…jag frågade en polare om han kunde hjälpa mig upp med hantlarna… då kom en röst från nån okänd kvinna bakom mig JAG KAN HJÄLPA DIG !!… tack sa jag men det går bra ändå.. jag körde klart övningen då hade hon ställt sig bredvid mig å tittat , oojj vad stark du är.. hehe aah tack så mkt sa jag… precis när jag skulle fortsätta övningen så kom frågan, Vad betyder din taturering på benet (via dolorosa) jag ursäktade mig å sa att jag kan förklara när jag kört klart övningen.. jag körde klart å hon ville intensivt diskutera min tattoo… efter en stunds pratade ursäktade jag mig igen å sa att jag gärna vill vara ifred när jag tränar så att jag kan fokusera mig..
då gick hon tebax till sin övning å ökade hantalarna med 1 kilo på varje å körde stenhårt haha.. sen gick hon lite längre bort.. så va jag tvungen att gå bort å hämta en bänk , men dom hade typ svetsat fast ryggstödet så det gick inte att flytta upp å ner så jag satt å pilla en stund så kom hon å fråga om hon skulle hjälpa mig å jag sa att ne de e bra den ryggstödet sitter fast jag får ta en annan bänk, nej nej sa hon å skulle fram å hjälpa mig, hon fixade det naturligtvis inte heller så jag tackade för hjälpen å gick min väg… såg henne inte mer sen…
vet iofs inte om hon raggade eller bara försökte få hjälp, eller kanske bara är överdrivet social ?
detta kanske funkar för dig med ? störa nån mitt i en övning, hjälpa till med allt för mkt å vara över social fast iofs, hade hon vart snygg å i min ålder så hade det antagligen inte stört mig lika mkt hehe :up:
hardcore brud på 50bast som gymmar
Jag skulle bergis göra samma sak som du!Jaru, på vårat gym här i stan så ser man väll 2brudar i månaden. Max!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.