Home › Forums › BODY Magazine › reportage
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2008 at 12:03 #74822Anonym anvandareMember30 januari, 2008 at 12:03 #591373Anonym anvandareMember
varför är de inga repotage om utländska proffs längre?som det var jämt förut te x wolf
10 februari, 2008 at 16:32 #591374Anonym anvandareMemberingen som kan komma med något svar?
11 februari, 2008 at 19:27 #591375Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Det är väl tråkigt. Testa att PM Alex istället.får göra de,, danke
11 februari, 2008 at 19:54 #591376Anonym anvandareMemberWolf e svår…jag har försökt fått tag i honom en längre tid för ett jobb…
Ej för Body dock…Alex kanske har bättre kanaler?ZONE
11 februari, 2008 at 22:15 #591377Anonym anvandareMemberLedsen för sent svar.
Det huvudsakliga skälet (för det finns fler) till att vi inte haft några amerikanska atleter i tidningen på ett tag, är kopplat till bild- och publiceringsrättigheter.
De flesta amerikanska proffs har sedan en tid redaktionella avtal som exklusivt binder dem antingen med FLEX eller M&D. Dessa avtal innebär att atleterna helt enkelt inte får ge intervjuer eller förekomma på arrangerade bilder i andra tidningar än ovan nämnda.
Nu finns det dock ljus i tunneln. Vi för just nu samtal med alla parter och det ser bra ut. Jag räknar därför med att vi framöver kommer att ha vissa amerikanska proffsinslag igen.
Vi vill samtidigt också värna om det lokalt svenska och det exklusiva. Därför kommer proffsen i tidningen aldrig att bli dominerande.
Mvh
Alex
13 februari, 2008 at 00:24 #591378Anonym anvandareMembersmocke wrote:Läser om oliver igen!!! 3-4ggr nu? nu får ni f.n ge er sluta ta samma byggare om och om igen!!!Mera reklam i tidningen dyrare har den blivit man lägger ut mer o mer pengar slår upp tidningen och läser om samma byggare igen! helt hopplöst….
Många på gymmet har bojkottat body’s tidning nu på grund av pris och brist på fantasi/vilja att skriva om andra byggare än dom vi redan har sett 45000 ggr!
Som tur var tog dom dit gamla tidningar ifrån tidigt 90tal 2-3 sidor reklam och massor av repotage om massor av bodybuilders! mycket bra tidning på den tiden… slippa sitta och läsa reklam på varannan sida! body ser mest ut som flex magazine reklam mässigt!
Ska vi göra en deal, du och jag? Om du försöker uttrycka dig i en lite mer hövlig ton, så lovar jag ge dig ett hövligt svar.
mvh
Alex
21 februari, 2008 at 10:17 #591379Anonym anvandareMembersmocke wrote:Har påpekat detta så många ggr alex sorry för min ton men tyckte det var drygt att öppna nya body o se oliver igen plus en helsikes massa reklam..ber om ursäkt för tonen…
mvh tom
OK, ledsen att jag blev lite frånvarande. Barn med influensa tar en del energi och uppmärksamhet.
Oliver har varit med i olika tidningsreportage nu 6 gånger under lika många år. Det kan kanske upplevas ofta, men i sammanhanget har det också hänt mycket kring honom som jag tycker är värt att uppmärksammas. Han vann SM, han vann NOGP, han blev proffs, han tar nya tag osv. Dessutom är inslag med Oliver ett av de som önskas mest av våra läsare.
Men, du har rätt till din uppfattning, som jag respekterar.
Dock, i samma utgåva hade du förutom Oliver två andra profiler att läsa om, som förhoppningsvis var nya bekantskaper. I kommande utgåva (ute på tisdag nästa vecka) kan jag dessutom fresta dig med hela 3 splitter nya och spännande träningsprofiler.
mvh
Alex
5 mars, 2008 at 15:57 #591380Anonym anvandareMemberAlex Danielsson wrote:Ledsen för sent svar.Det huvudsakliga skälet (för det finns fler) till att vi inte haft några amerikanska atleter i tidningen på ett tag, är kopplat till bild- och publiceringsrättigheter.
De flesta amerikanska proffs har sedan en tid redaktionella avtal som exklusivt binder dem antingen med FLEX eller M&D. Dessa avtal innebär att atleterna helt enkelt inte får ge intervjuer eller förekomma på arrangerade bilder i andra tidningar än ovan nämnda.
Nu finns det dock ljus i tunneln. Vi för just nu samtal med alla parter och det ser bra ut. Jag räknar därför med att vi framöver kommer att ha vissa amerikanska proffsinslag igen.
Vi vill samtidigt också värna om det lokalt svenska och det exklusiva. Därför kommer proffsen i tidningen aldrig att bli dominerande.
Mvh
Alex
Bättre sent än aldrig:D tack för svaret nu kan ja sova lungt igen:D hehe känns så drygt o köpa flex o md varje mån för att få läsa om dom stora grabbsen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.