Home › Forums › BODY Magazine › Repotage om ”vanliga människor”
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 april, 2007 at 21:35 #828874Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Varför inte göra lite repotage om ”vanliga” hårt tränande människor?
Sådana som kanske aldrig kommer upp på en scen men som kämpar och älskar sin sport.
Det hade tex. varit roligt att läsa om hur någon(inte nr 1) som är med i fototävlingen har tränat o dietat inför fotograferingen.
Varje nummer innehåller ju redan flera repotage om eliten där de flesta har nått ett resultat vi vanliga dödliga aldrig kommer i närheten av.
Någon gång hade det varit roligt att se ett repotage om någon man kan förlika sig med.En riktigt bra ide tycker jag! Jag mins bara när man läste reportagen då Alex tränade med kända bb profiler, sånt träningssug har man väll aldrig tidigare fått från en artikelserie! (Jag sitter dock på info från Alex himself att det kommer bli en fortsätning på den serien :yahoo: )
8 april, 2007 at 21:45 #828875Anonym anvandareMemberMitt förslag är fler artiklar om CBB killar.
8 april, 2007 at 21:57 #828876Anonym anvandareMemberYTS wrote:Classic Body Building kropp skall man nog kunna greja utan ”havregrynsgröt”
Så mitt förslag är fler artiklar om CBB killar.De flesta CBB-killar jag känner äter havregrynsgröt – liksom min mormor, lillasyster och rätt många andra runt om i landet, så på den punkten blir det svårt att hjälpa dig…
Däremot kommer det med stor säkerhet att figurera bra CBB-killar i tidningen framöver (precis som Younes och Roger nu nyligen); särskilt som klassen på deltagarna hela tiden blir bättre:nod
15 april, 2007 at 23:45 #828877Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Tja, den vi träffar på och läser om oftast är Micael Dahlén – knästående längst ned till vänster på bilden ovan:Du menar ”till höger” va? Är väll den långhåriga som är Micael?
Någon av dem som tävlar idag?
/ stenis
20 april, 2007 at 10:59 #828878Anonym anvandareMemberSkulle kunna va kul att åka ut till gym och prata med vanliga gymmare också, men inte för mycket sånt.
Däremot skulle jag villa se mer AF killar, dom som verkligen lever ”Fitness life style”.
Är ju inte alltid kul att läsa om byggare när man inte kan nå dit utan massa prepp.
Fast det är kul också, finns ju inge grymmare än dessa monster men mer blandning.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.