Slitz-utvik?

Home Forums BODY Magazine Slitz-utvik?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 84 total)
  • Author
    Mats E. wrote:
    Eftersom Linda själv tycker detta är ett intressant ämne har hon skrivit lite om hennes åsikter i hennes blogg. :)

[http://fodorstraningsdagbok.blogg.se/ http://fodorstraningsdagbok.blogg.se/%5D

:up:

Tänkte lite på den här diskussionen… jag menar hur intressant skulle det vara att läsa body om alla reportage och bilder som publicerade visade samma sak.. obligatoriska poser och tävlings dräkter, det är ju samma sak man ser på tävlingar. Helt ärligt tror jag att jag skulle ledsna på sådana reportage. Vitsen att visa en profil är väl att få se den en annas sida av personen med..? Eller är jag helt ute o cyklar?

Jag fattar faktiskt inte hur detta kan bli en sån grej? Sluta läs tidningar med nakna kroppar i då?

Är det en nyhet att det visas hud i Body? Jag tycker liksom att det är lite som jag förväntar mig….

Så till alla er som visar er, nästan nakna, i Body…fortsätt! Både killar och tjejer.

Och BTW så var bilderna på Linda otroligt bra. Du är hur snygg som helst! Ja…det är du också Mats…. ;)

mvh

Stefan Gorosch

Men sakta i backarna nu, givetvis vill väl alla ha bilder till reportagen i tidningen. Fina/vackra/snygga bilder på atleten i artikeln oavsett om det är en tjej eller kille.

Det denna tråd handlade om var väl ändå bilden ”månadens madame”, och att den bilden kändes lite ”tagen ur luften”?

little_dwarf wrote:
    Det denna tråd handlade om var väl ändå bilden ”månadens madame”, och att den bilden kändes lite ”tagen ur luften”?

Exakt!

Vilka problem folk har

Fidde_Mannen wrote:
    Vilka problem folk har

Jepp…det verkar inne med I-landsproblem….

Fidde_Mannen wrote:
    Vilka problem folk har

Har du inget att tillföra diskussionen, varför då lägga energi på att skriva?
    Ren idioti att att gå in att kommentera en fråga man uppenbaligen inte har något intresse av.

Stefan Gorosch wrote:
    Jag fattar faktiskt inte hur detta kan bli en sån grej? Sluta läs tidningar med nakna kroppar i då?

Är det en nyhet att det visas hud i Body? Jag tycker liksom att det är lite som jag förväntar mig….

Så till alla er som visar er, nästan nakna, i Body…fortsätt! Både killar och tjejer.

Och BTW så var bilderna på Linda otroligt bra. Du är hur snygg som helst! Ja…det är du också Mats…. ;)

mvh

Stefan Gorosch

KLOCKRENT! :emo-thumb

jns wrote:
    Har du inget att tillföra diskussionen, varför då lägga energi på att skriva?
    Ren idioti att att gå in att kommentera en fråga man uppenbaligen inte har något intresse av.

Och eftersom ditt inlägg inte heller tillförde diskussionen något såååå…….

Tagga ner ett hekto eller två.

Stefan Gorosch wrote:
    Jepp…det verkar inne med I-landsproblem….

Tvivlar på att DU bryr dig om några U-landsproblem, om nu I-landsproblemen är så löjliga;)

Värt att spilla din dyrbara tid på en tråd DU uppenbarligen inte bryr dig om.
    Borde inte DU hänga i en tråd som tar upp något viktigare? T.ex ”Hur skall jag få bort det störande håret på min rygg?”.

Och som sagt, handlar inte tråden om huruvida Body skal visa hud! Den handlar om att ”Månadens Madame” inte kändes motiverad! Läs tråden, gå och lägg dig!

jns wrote:
    Tvivlar på att DU bryr dig om några U-landsproblem, om nu I-landsproblemen är så löjliga;)

Värt att spilla din dyrbara tid på en tråd DU uppenbarligen inte bryr dig om.
    Borde inte DU hänga i en tråd som tar upp något viktigare? T.ex ”Hur skall jag få bort det störande håret på min rygg?”.

Och som sagt, handlar inte tråden om huruvida Body skal visa hud! Den handlar om att ”Månadens Madame” inte kändes motiverad! Läs tråden, gå och lägg dig!

Nu ser du till att skärpa dig ordentligt annars kommer du att åka ut på din lilla stjärt.

Förstått?

The sky is blue…the summer is around the corner & theres a nice lookin`fox in Body mag! What the fuck is your problem?

Love yall!
    ZONE

zonecapone wrote:
    The sky is blue…the summer is around the corner & theres a nice lookin`fox in Body mag! What the fuck is your problem?

Love yall!
    ZONE

Ahhh. Livet kan vara underbart ibland.8)

Klockrent, Zone.

Det bästa är nog bara att skaka på huvet och hoppas dem (Body) skriver en rad eller två om nästa månads Madam då kanske? Så syftet förstås..
    Så är diskussionen slut! ;)

Att hud visas på sätt som inte alla gillar, det är dagens samhälle. Så är det bara.. vare sig vi gillar det eller inte… :/

//Yohanna.

PS: Jag har missat denna berömda bild. Får ta mej en kik i tidningsstället helt enkelt..

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 84 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.