Snyggaste, sexigaste tjejen på Länge.

Home Forums BODY Magazine Snyggaste, sexigaste tjejen på Länge.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • Author
    vildkatta wrote:
    Men kolla in henne i BODY tidningen, OH MY GOD säjer jag bara, DÄR kan man snacka om vildkatt!! ;)

Jasså, ja nu känner jag igen henne, har sätt riktigt läckra bilder av henne på pakkotoisto tidigare…. :P

Vet faktiskt inte så mycket om de finska tjejerna (och killarna) inom kroppsbyggning…..(svårt att läsa finska)….hoppas Body gör några större reportager om dessa snyggingar framåt :nod

Fredrik Orshammar wrote:
    Asså ärligt HON ÄR HET!

Den röven är nog tråkig eller… :P

Fredrik Orshammar wrote:
    Asså ärligt HON ÄR HET!

Åsså gillar hon tjejer, enbart:D

Mandy Blank. Jävlar vilken rumpa! Grymt fin kropp och fint ansikte :)

samutown wrote:
    Mandy Blank. Jävlar vilken rumpa! Grymt fin kropp och fint ansikte :)

Besökte precis Mandys sida och undrar lite: vad brukar de som joinar/blir medlem få genom sitt medlemsskap hos olika fitnessmodellers/fitnesstävlandes websajter…nakebilder eller? :unsure: Någon som vet?

[youtube=Odn-U0Gix4I]

Hon har visst gästat Spin city oxå:

[youtube=jWv-MUlXxuA]

Allan wrote:
    Hon har visst gästat Spin city oxå:

[youtube=jWv-MUlXxuA]

Denna episodne har jag sätt tidigare… :) Ho får ju Heather Locklear att verka ennu mer smal .hi..hi

Läcker utstrålning – men Sveriges Eva Linda Karlsson går inte av för hackor

mums

Men där är hon ju! Hon hade jag sex med förra sommaren^^ :D

Liz wrote:
    Jasså, ja nu känner jag igen henne, har sätt riktigt läckra bilder av henne på pakkotoisto tidigare…. :P

Vet faktiskt inte så mycket om de finska tjejerna (och killarna) inom kroppsbyggning…..(svårt att läsa finska)….hoppas Body gör några större reportager om dessa snyggingar framåt :nod

Hon är min kusin och bor i jyväskylä hon har en bror som heter arto som ocksa tränar vill ni veta mer av henne är det bara att fråga mig.

Liz wrote:

Hon är min kusin och bor i jyväskylä men kommer ifrån helsingfors hon har en bror som heter arto som tränar med, vill ni veta mer är det bara att fråga mig.

Hon är redan gift och har ett barn och bor i Jyväskylä men kommer ifrån Helsinfors, Hon har en bror som tränar med som heter arto och bor i helsinfors tikkurila. Vill du veta mer av henne är det bara att fråga mig hon är min kusin.

Mnja, är inte imponerad.

Tacka fan för Jaime Koeppe. Har vi någon av hennes kusiner här i krokarna? Pm’a mig isåfall.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.