Specialutgåvan av BODY [Träna Nu!]

Home Forums BODY Magazine Specialutgåvan av BODY [Träna Nu!]

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Jättekul specialutgåva som kom nu i januari! Stort tack för den! En rejäl kickstart av 2010!

Träningdagboken var precis vad jag behövde. Den kommer att komma väl till pass nu under våren 2010 när jag ska ge allt för att uppnå den perfekta sommarfysiken! Kalsongerna sitter kanon! Bara + alltså! :up:

Tack för dina snälla ord!

Vi hade själva väldigt kul när vi grävde igenom varenda artikel för att hitta dem vi tyckte var bäst:)

jag har inte hittat den i min affär D;

Kan man köpa den på närmsta ICA eller på pressbyrån? Borde ju finnas på pressbyrån

Silverhjelm wrote:
    Kan man köpa den på närmsta ICA eller på pressbyrån? Borde ju finnas på pressbyrån

I Stockholm har den funnits i alla pressbyråbutiker jag varit inne i, samt ett par ”vanliga” butiker (ICA/Konsum), och även den lilla ”närbutiken på hörnet”. Jag har hört någon uppgift om att den blivit distribuerad till ett par tusen försäljningsställen i hela Sverige.

Magnus Branzén wrote:
    I Stockholm har den funnits i alla pressbyråbutiker jag varit inne i, samt ett par ”vanliga” butiker (ICA/Konsum), och även den lilla ”närbutiken på hörnet”. Jag har hört någon uppgift om att den blivit distribuerad till ett par tusen försäljningsställen i hela Sverige.

Tack Magnus, sticker direkt till pressbyrån imorgon! :up:

Specialutgåvan finns inte där jag bor finns de något annat sätt att kunna få tag i den?

Nicke86 wrote:
    Specialutgåvan finns inte där jag bor finns de något annat sätt att kunna få tag i den?

Visst mailade du också? Vi kollar med marknadsavdelningen – återkommer!

Nu finns specialutgåvan även till salu i [http://shop.body.se/ BODYs webbshop].

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.