Tävlingsrepotagen i nya body????

Home Forums BODY Magazine Tävlingsrepotagen i nya body????

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author

Är det bara jag som saknar särbedömnings bilder från tävlingarna på FF i nya body ??
    En bild där någon står själv säger givetvis en del men när man ser en bild där alla tex i finalen står jämte varandra säger mycket mer tycker jag och är roligare att se enligt mig.
    Och även när det gäller att få en riktig uppfattning för en läsare om tävlingen så är det bättre med sådana bilder där man ser flera personer på bilden.
    Och tittar man i tidningen så finns där inte en enda sån bild när klasserna presenteras utan där är 2 bilder på vinnaren och en på 2an o 3an.
    Sen är det inget fel på bilderna kvalitets mässigt utan de är jättebra tycker jag och så är det inget fel.
    Och på lucia classic är där inga särbedömningsbilder heller.
    Jag tror att går man på tävlingen kan man få en helt annan uppfattning om den än om man bara läser body vilket kanske är meningen med eller???
    Och är det sen så att den som skriver repotaget inte i alla fall har riktigt samma åsikter som domarna i detta fallet var det(Fredrik Age) så blir det ju ännu roligare att se sådana bilder för att se om man samtycker med hans åsikter eller om man tycker domarna hade rätt
    För mig själv är det viktigaste vad domarna ger mig för poäng på tävlingarna och vilket omdöme de ger mig och visst skulle det vara roligt när man tar hem body till sin gamla morsa som är 74 år och som inte orkar gå på mina tävlingar för att visa henne något därifrån och så frågar hon mig hur stor är du jämfört med de andra du tävlade mot hmmm då får jag ta med bilder jag hittat på nätet och visa henne för tidningens bilder visar ju inte det:(

mickebodyb wrote:
    Är det bara jag som saknar särbedömnings bilder från tävlingarna på FF i nya body ??
    En bild där någon står själv säger givetvis en del men när man ser en bild där alla tex i finalen står jämte varandra säger mycket mer tycker jag och är roligare att se enligt mig.
    Och även när det gäller att få en riktig uppfattning för en läsare om tävlingen så är det bättre med sådana bilder där man ser flera personer på bilden.
    Och tittar man i tidningen så finns där inte en enda sån bild när klasserna presenteras utan där är 2 bilder på vinnaren och en på 2an o 3an.
    Sen är det inget fel på bilderna kvalitets mässigt utan de är jättebra tycker jag och så är det inget fel.
    Och på lucia classic är där inga särbedömningsbilder heller.
    Jag tror att går man på tävlingen kan man få en helt annan uppfattning om den än om man bara läser body vilket kanske är meningen med eller???
    Och är det sen så att den som skriver repotaget inte i alla fall har riktigt samma åsikter som domarna i detta fallet var det(Fredrik Age) så blir det ju ännu roligare att se sådana bilder för att se om man samtycker med hans åsikter eller om man tycker domarna hade rätt
    För mig själv är det viktigaste vad domarna ger mig för poäng på tävlingarna och vilket omdöme de ger mig och visst skulle det vara roligt när man tar hem body till sin gamla morsa som är 74 år och som inte orkar gå på mina tävlingar för att visa henne något därifrån och så frågar hon mig hur stor är du jämfört med de andra du tävlade mot hmmm då får jag ta med bilder jag hittat på nätet och visa henne för tidningens bilder visar ju inte det:(

Låter ju inte fel Micke. Tänker du dig vanlig bild på linen då eller ngn spec pose?

mickebodyb wrote:
    Visst skulle det vara roligt när man tar hem body till sin gamla morsa som är 74 år och som inte orkar gå på mina tävlingar för att visa henne något därifrån och så frågar hon mig hur stor är du jämfört med de andra du tävlade mot hmmm då får jag ta med bilder jag hittat på nätet och visa henne för tidningens bilder visar ju inte det:(

Hej Micke,

Vidarebefodrar frågan till chefredaktören/AD (layout).

Kan du inte ta med någon/några andra tävlande så kan ni köra en pose-off i vardagsrummet?

Daniel Gustavsson wrote:
    Låter ju inte fel Micke. Tänker du dig vanlig bild på linen då eller ngn spec pose?

Nä linen är väl kanske inte den bästa om man ska jämföra kanske eller för den som inte är så insatt.
    Men helt klart tycker jag att man kunde ta en posering bakifrån tex dubbel biceps bakifrån.
    Och en framifrån och det spelar faktiskt ingen roll vilken de tar varken framifrån eller bakifrån men tex mage ben framifrån avslöjar ganska mycket tycker jag he he:p
    Sen personligen tycker jag det var ett delvis felaktigt omdöme av fredrik angående min fysik vad det gäller vad som var bra eller dåligt i min fysik.
    Och de bilder som är på mig kan man inte se det som kritiseras av honom och det är lite tråkigt tycker jag.
    Och kanske hade det gett mig mer rättvisa om man sett bilder på det som ansågs vara dåligt av honom eller tvärtom men det risken tar jag gärna ha ha:|
    Han har rätt i att mina axlar är en styrka för mig och till viss del att mina armar är det med men biceps är bra mycket bättre än vad min triceps är och min triceps kan inte räknas som bra tror jag själv.
    Men att min rygg skulle vara dålig är helt fel tycker jag själv för det är nog en av mina bättre muskelgrupper i det stora hela och den har inte så mycket svagheter mer än att jag skulle behöva mer vidd på den.
    Baksida lår är inte bra inte heller vader men framsida lår är inte så jätte dålig tror jag när det gäller seprationer och flex och möjligtvis behövs mer storlek på dem där med men såg inte dåliga ut tycker jag själv.
    Shit vilket utlägg om mina svagheter o styrkor jag gjorde nu hmmmm kanske inte bra att göra det he he:P
    Tar gärna kritik och det är inget problem för mig utan det är bara bra med sådan så man vet vad man ska försöka förbättra men är den felaktig enligt mig själv så känner jag att jag vill säga vad jag tycker om den och hade jag tyckt den var rätt hade jag inte sagt ett ljud ha ha.
    Slänger med ett par bilder så vi vet vad vi pratar om ;)

Måste ju ta en där jag står jämte de andra annars är jag ju inte bättre själv än det jag kritiserar:|

Magnus Branzén wrote:
    Hej Micke,

Vidarebefodrar frågan till chefredaktören/AD (layout).

Kan du inte ta med någon/några andra tävlande så kan ni köra en pose-off i vardagsrummet?

Tack bra att du gör det för jag saknar de gamla goda tävlingrepotagen från 90-talet för det var grejor det tex de gryma klasserna det var på den tiden med Stefan Jonsson o Gustav Ander med flera och där alla såg jätte bra ut när de var på bilder själva men när de stod jämte Stefan så blåste han dem av scenen och då även på bild he he:D
    Hmmm får köra och hämta 2an och 3an i min klass Erik och Robert det blir bara 10 mil till Erik och 45 mil till robert och det är tveksamt om de ställer upp för de lär väll inte heller vara i samma form som tävlingen och morsan skulle nog inte klara av att se 3 flodhästar i vardagsrumet så nej tack ha ha:nono:

Jag tycker det var lite snålt med 2 sidor från DC när FF fick 13. 👿

saknar den medföljande cd-skivan man fick förra året om FF

mickebodyb wrote:
    Tack bra att du gör det för jag saknar de gamla goda tävlingrepotagen från 90-talet för det var grejor det tex de gryma klasserna det var på den tiden med Stefan Jonsson o Gustav Ander med flera och där alla såg jätte bra ut när de var på bilder själva men när de stod jämte Stefan så blåste han dem av scenen och då även på bild he he:D
    Hmmm får köra och hämta 2an och 3an i min klass Erik och Robert det blir bara 10 mil till Erik och 45 mil till robert och det är tveksamt om de ställer upp för de lär väll inte heller vara i samma form som tävlingen och morsan skulle nog inte klara av att se 3 flodhästar i vardagsrumet så nej tack ha ha:nono:

Håller med att repotagen var bättre förr, roligare att läsa med.

camilla wrote:
    Jag tycker det var lite snålt med 2 sidor från DC när FF fick 13. 👿

Du är inte den enda som tycker så.

AFanatic wrote:
    Du är inte den enda som tycker så.

Beror kanske lite på storlek på tävlingarna….

emiladrian wrote:
    saknar den medföljande cd-skivan man fick förra året om FF

Ja vart tog CD:n vägen?:(
    Trodde alla gånger att den skulle följa med detta nummer, sååå besviken jag blev:(

Daniel Gustavsson wrote:
    Beror kanske lite på storlek på tävlingarna….

Framförallt på vem som arrangerar tävlingarna. 8)

Mats E. wrote:
    Framförallt på vem som arrangerar tävlingarna. 8)

jo precis =)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.