Home › Forums › BODY Magazine › Till alla prenumeranter…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 januari, 2006 at 19:13 #95371Anonym anvandareMember23 januari, 2006 at 19:13 #1046638Anonym anvandareMember
som kanske undrar var januarinumret tagit vägen, vill jag bara förklara detta.
(För att inte ge BODY skulden om inte annat.)Genom den senaste veckans posttopp har vi tvingats ”ställa undan” områden, vilket innebär att de inte delas på ordinarie utdelningsdag utan en dag senare eller två. Vi ligger således ett steg efter men hoppas hinna ikapp snart, då postmängden börjat sjunka.
Detta gäller alltså hela CITYMAIL (Sthml) och inte bara vårt kontor (126/129). Många har säkert fått tidningen, men om inte så vet ni varför. Och var inte oroliga, den kommer!
För övrigt vill jag ge en eloge till BODY som faktiskt hade tidningen klar för distribution redan 20:e januari (kommer ut först 29:e) :emo-thumb
ps. dröjsmålet gäller självklart även annan post, men jag tog bara upp det intressanta i sammanhanget.
23 januari, 2006 at 19:21 #1046639Anonym anvandareMemberhaha hur ivriga är egentligen body prenumeranter
offtopic men ändå inte. när kommer den ut i affärerna?
23 januari, 2006 at 19:23 #1046640Anonym anvandareMemberkommer ikke body før 29 januar?
23 januari, 2006 at 19:26 #1046641Anonym anvandareMemberLinn wrote:som kanske undrar var januarinumret tagit vägen, vill jag bara förklara detta.
(För att inte ge BODY skulden om inte annat.)Genom den senaste veckans posttopp har vi tvingats ”ställa undan” områden, vilket innebär att de inte delas på ordinarie utdelningsdag utan en dag senare eller två. Vi ligger således ett steg efter men hoppas hinna ikapp snart, då postmängden börjat sjunka.
Detta gäller alltså hela CITYMAIL (Sthml) och inte bara vårt kontor (126/129). Många har säkert fått tidningen, men om inte så vet ni varför. Och var inte oroliga, den kommer!
För övrigt vill jag ge en eloge till BODY som faktiskt hade tidningen klar för distribution redan 20:e januari (kommer ut först 29:e) :emo-thumb
ps. dröjsmålet gäller självklart även annan post, men jag tog bara upp det intressanta i sammanhanget.
Men Linn, du får ju ordna då så att mitt område inte ”ställs undan”……..
23 januari, 2006 at 21:23 #1046642Anonym anvandareMemberJohan81 wrote:haha hur ivriga är egentligen body prenumeranterofftopic men ändå inte. när kommer den ut i affärerna?
Den kommer ut 29:e januari..
23 januari, 2006 at 21:25 #1046643Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Men Linn, du får ju ordna då så att mitt område inte ”ställs undan”……..Var bor du så ska jag se vad jag kan göra…
23 januari, 2006 at 21:30 #1046644Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Men Linn, du får ju ordna då så att mitt område inte ”ställs undan”……..Du får helt enkelt inse att du bor i fel ände av innerstan! Jag fick BODY i torsdags.
Tack till Linns kollegor! :nerd-tb: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.