- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › BODY Magazine › Varför så lång leveranstid på beställningar?
Såg att det stog att leveranstiden som oftast tar mellan 5-14 dagar. Hur kommer det sig att det tar så lång tid? Trodde jag skulle hinna beställa Granehiems Träningsguide och få den som en perfekt julklapp att ge bort men så såg jag hur lång leveranstid det var. Beror det på något speciellt eller?
Hej Peter,
Det är standardtexten i alla webbshopar på Hjemmet Mortensen. Jag kollar med postorderavdelningen vad som gäller inför jul, men sannolikt hanteras ordrar mycket snabbare än vad du citerat ovan, posten kommer och hämtar stora mängder post och paket två gånger per dag.
Fick svar nu:
Vi skickar ut varor varje dag.
Mvh
Göran
Så det går kvickare än vad standardtexten i shopen antyder. Märkte nu att jag inte kommer åt att ändra den texten som är gemensam för alla shopar, så jag får göra ett särskilt meddelande om det.
Så det går kvickare än vad standardtexten i shopen antyder. Märkte nu att jag inte kommer åt att ändra den texten som är gemensam för alla shopar, så jag får göra ett särskilt meddelande om det.
Verkligen bussigt att du kollade upp det. Tackar!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY