Home › Forums › BODY Magazine › Vart är min tidning??
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 februari, 2010 at 16:11 #56776Anonym anvandareMember4 februari, 2010 at 16:11 #281640Anonym anvandareMember
Beställde 3 månaders pren i dec.. Fick Dec nr men har inte fått jan nr?? Mycket märkligt….:evil:
4 februari, 2010 at 16:50 #281641Anonym anvandareMemberLogga in på prenumerationstjänsten Pressdatas webbtjänst för att kolla hur din prenumeration ligger till, där kan du även beställa saknad utgåva (utan kostnad): [https://www.kundservice.net/]
Ditt kundnummer står tryckt på baksidan av tidningen samt på fakturan.
4 februari, 2010 at 16:50 #281642Anonym anvandareMemberAlex N wrote:Beställde 3 månaders pren i dec.. Fick Dec nr men har inte fått jan nr?? Mycket märkligt….:evil:Det bästa sättet att få hjälp är att höra av sig till Pressdata som har hand om prenumerationsfrågor (08-799 62 70 eller [mailto:body@pressdata.se]).
Edit: Gah Magnus är så mycket snabbare än jag:(
18 mars, 2010 at 09:12 #281643Anonym anvandareMemberJag prenumerade tidningen i januari, och så kom inte min tidning sen i feb kom en tant hem till mig och sa att hon fick mina saker hem till henne, så jag gick in i deras hemsida ändrade adressen + att jag ringde dit och sa det till dom, men har inte fått någon än sen dess och på hemsidan så stor det att den e stoppad för att den e obetald..och dom sa till mig att dom skulle skicka tidningen med betalningsgrejen men har ionte fått något.
Riktigt förbannad blir man på sånt här skit!19 juni, 2010 at 17:49 #281644Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Det bästa sättet att få hjälp är att höra av sig till Pressdata som har hand om prenumerationsfrågor (08-799 62 70 eller [mailto:body@pressdata.se]).Edit: Gah Magnus är så mycket snabbare än jag:(
Köpte också en 3 mån prenumeration i höstas.
Fick inget nummer. Kontaktade pressdata, men fick inget svar.
Kontaktade pressdata på nytt nu, men då fungerar inte mailadressen.
Kontaktade redaktionen er istället, men inget svar.lol?
20 juni, 2010 at 09:26 #281645Anonym anvandareMembershadowfire wrote:Köpte också en 3 mån prenumeration i höstas.
Fick inget nummer. Kontaktade pressdata, men fick inget svar.
Kontaktade pressdata på nytt nu, men då fungerar inte mailadressen.
Kontaktade redaktionen er istället, men inget svar.lol?
Hej, maila mig alla dina uppgifter, som namn, adress och datum när order lagts, och när din betalning gjorts, så fixar jag detta i morgon, OK?
Maila till [mailto:alex@body.se]
mvh
Alex
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.