Home › Forums › BODY Magazine › Vill Body bli av med sina kvinnliga läsare??
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 februari, 2008 at 13:05 #747321Anonym anvandareMemberHedvig wrote:Jag läser förnöjsamt min mans BODY (kan det vara så att det är flest män som prem. men att det är deras kvinnor som slukar tidningen först och att ni därför tror det är flest manliga läsare? ) och roas av artiklar som raggning på gymmet. Vad det gäller de andra artiklarna så har jag inga större svårigheter att vända om dem till kvinnligt perspektiv. I det stora hela gör ni en mycket bra tidning och artiklar jag gärna går tillbaka och läser flera gånger.
Personligen har jag noll intresse i tävlingsresultat om det inte är strongman (vilket är en sport ni gärna får utveckla mer både i övervakning och profiler) men herre gu, det är ju bara att bläddra förbi.
Tack – mycket kloka ord!
mvh
Alex
6 mars, 2008 at 11:50 #747322Anonym anvandareMemberTycker personligen att artikeln ”10 största idioterna på ditt gym” var väldigt underhållande…
6 mars, 2008 at 12:45 #747323Anonym anvandareMemberMeri wrote:Tycker personligen att artikeln ”10 största idioterna på ditt gym” var väldigt underhållande…Håller med.
6 mars, 2008 at 12:52 #747324Anonym anvandareMemberÄn har jag inte så mycket ny kritik att komma med. Förutom att jag saknar ”månadens hunk”. För tidningen var väl riktad till båda könen, eller hur var det?
Trogen prenumerant
6 mars, 2008 at 17:06 #747325Anonym anvandareMemberSheW wrote:Än har jag inte så mycket ny kritik att komma med. Förutom att jag saknar ”månadens hunk”. För tidningen var väl riktad till båda könen, eller hur var det?Trogen prenumerant
Vad är det för fel på alla avklädda byggare/fitnessnubbar som figurerar i tidningen då?:emo-thumb Duger inte dessa?
6 mars, 2008 at 17:48 #747326Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Vad är det för fel på alla avklädda byggare/fitnessnubbar som figurerar i tidningen då?:emo-thumb Duger inte dessa?De duger alldeles utmärkt, men varför inte klä upp dem och låte de posera som månadens hunk de med? Är inte det rättvist?
6 mars, 2008 at 20:03 #747327Anonym anvandareMemberMeri och Jon: Tack så mycket – det värmer:)
Angående din fråga SheW: Alex svarar på den i senare delen av det här inlägget: [http://forum.body.se/showpost.php?p=304676&postcount=36]
6 mars, 2008 at 20:09 #747328Anonym anvandareMemberAMEN syster SheW! Sedan vill jag inte se några skuggspel och andra distraktioner, just give us the goodies.
Hm… jag tänker… och visualiserar…. vatten, eld, trummor av något slag… stort brett leende och ett par rediga manslår… men bespara oss höftskynket. :yikes:
7 mars, 2008 at 11:35 #747329Anonym anvandareMemberÖverhuvud taget, kvinnor eller män, kvittar, bort med allt fjant o ge oss en bra byggar/fitness/styrkesport-tidning. Punkt.
Jag vill har artiklar om olika träningsprogram, kostupplägg, kosttillskott, tävlingar, profiler m m.
Mvh:emo-thumb7 mars, 2008 at 15:00 #747330Anonym anvandareMemberFlotet wrote:Skönt att fler reagerar på detta, jag skulle hellre se inslag om idrottsmän inom tex. strongman( för lite idagsläget), brottare, rugbyspelare, kampsportsutövare etc etc. Med andra ord mer BB etc men även mkt mer om hårda kontakt idrotter och MKT mindre raggnings tips, etc.NOOOOOO!! :nono:
Ingen rör min byggartidning som har varit min inspiration och motivation sen jag började bygga för sju år sedan!!! Det finns andra tidningar för de sporterna!patriknn wrote:Överhuvud taget, kvinnor eller män, kvittar, bort med allt fjant o ge oss en bra byggar/fitness/styrkesport-tidning. Punkt.
Jag vill har artiklar om olika träningsprogram, kostupplägg, kosttillskott, tävlingar, profiler m m.
Mvh:emo-thumbJust det. :up:
7 mars, 2008 at 15:24 #747331Anonym anvandareMemberprecious wrote:NOOOOOO!! :nono:
Ingen rör min byggartidning som har varit min inspiration och motivation sen jag började bygga för sju år sedan!!! Det finns andra tidningar för de sporterna!Du kan vara lugn. Även om jag dristade mig till att intervjua en hockeyspelare en gång i ett gammalt Presspytt, kommer fokus alltid att ligga på byggning.
Ove Rytter förklarade för många år sedan för mig att en av de viktigaste anledningarna i hans tycke till att BODY lyckats leva och frodas under alla dessa år (när andra tidningar har kommit och gått) just är att han aldrig föll för frestelsen att göra tidningen för bred. I den stund tidningen blir mainstream försvinner också dess särart och styrka.
Däremot kan så klart även en inoljad byggarblaska då och då variera sig, men i grunden handlar BODY alltid om det som titeln hintar om.
7 mars, 2008 at 15:28 #747332Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ove Rytter förklarade för många år sedan för mig att en av de viktigaste anledningarna i hans tycke till att BODY lyckats leva och frodas under alla dessa år (när andra tidningar har kommit och gått) just är att han aldrig föll för frestelsen att göra tidningen för bred. I den stund tidningen blir mainstream försvinner också dess särart och styrka.Var det inte lite grann det som hände i början av nittiotalet?
Jag tänker på den där perioden när ni hade en avdelning för aerobics, om du minns?:happy:Är inte detta den enda gång man varit på väg att göra ens ett litet avsteg från den hårda kärnan?
7 mars, 2008 at 15:36 #747333Anonym anvandareMemberpatriknn wrote:Överhuvud taget, kvinnor eller män, kvittar, bort med allt fjant o ge oss en bra byggar/fitness/styrkesport-tidning. Punkt.
Jag vill har artiklar om olika träningsprogram, kostupplägg, kosttillskott, tävlingar, profiler m m.Får vi överhuvudtaget samma tidning i brevlådan?
Mig veterligt får jag ovanstående saker till livs en gång i månaden via berörda publikation.
7 mars, 2008 at 15:44 #747334Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Var det inte lite grann det som hände i början av nittiotalet?
Jag tänker på den där perioden när ni hade en avdelning för aerobics, om du minns?:happy:Var det då en ung Guiance var med?
7 mars, 2008 at 15:44 #747335Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Du kan vara lugn. Även om jag dristade mig till att intervjua en hockeyspelare en gång i ett gammalt Presspytt, kommer fokus alltid att ligga på byggning.Ove Rytter förklarade för många år sedan för mig att en av de viktigaste anledningarna i hans tycke till att BODY lyckats leva och frodas under alla dessa år (när andra tidningar har kommit och gått) just är att han aldrig föll för frestelsen att göra tidningen för bred. I den stund tidningen blir mainstream försvinner också dess särart och styrka.
Däremot kan så klart även en inoljad byggarblaska då och då variera sig, men i grunden handlar BODY alltid om det som titeln hintar om.
Jo, men det klart att lite variation är trevligt, men inte blanda in massa andra sporter, som för mig blir en transportsträcka till nästa artikel om SM-vinnaren eller nåt…..:happy:
Tycker om BODY som den är helt enkelt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.