Yngre folk i Body ?

Home Forums BODY Magazine Yngre folk i Body ?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 42 total)
  • Author
    Posts
  • #658570
    Alec wrote:
    Bus bubben! ;):)

    :happy:

    #658571

    krav på att dem tävlat iaf. Jag vill inte läsa om våra forumsnissar som tar bilder i extremt bra ljus och i verkligheten ser ut som småräkor men enorma monster på bild.

    #658572
    Richard B wrote:
    krav på att dem tävlat iaf. Jag vill inte läsa om våra forumsnissar som tar bilder i extremt bra ljus och i verkligheten ser ut som småräkor men enorma monster på bild.

    Krav på att dom har tävlat, nej.
    Krav på riktiga bilder, ja.

    #658573
    Magnus Branzén wrote:
    Redaktionen är underrättad om önskemålet.

    bra… den första som ska vara med är SAMIR :up:

    #658574
    Anders90 wrote:
    Som rubriken lyder.. Varför är det inte repotage med lite yngre folk i tidningen ?

    Ja precis, och vart är alla 15-åriga brudar i Slitz och Café? Jag vet inte vilken ålder du egentligen syftar på men ska man i 15-årsåldern börja sträva efter en kropp för ett BODY-reportage inom 4-5 år lär ju ätstörningarna komma som ett brev på posten.

    Finns ju tillräckligt många skräckexempel i trådar här på forumet redan. Det vore moraliskt förkastligt från BODY’s sida tycker jag.

    #658575
    Eddie Vedder wrote:
    Ja precis, och vart är alla 15-åriga brudar i Slitz och Café? Jag vet inte vilken ålder du egentligen syftar på men ska man i 15-årsåldern börja sträva efter en kropp för ett BODY-reportage inom 4-5 år lär ju ätstörningarna komma som ett brev på posten.

    Finns ju tillräckligt många skräckexempel i trådar här på forumet redan. Det vore moraliskt förkastligt från BODY’s sida tycker jag.

    jag skulle kunna tänka mig att se folk från 18 – 25 år…. finns många killar med potential, ett repotage kan ju muntra upp fler folk till att träna!

    så du menar att det är bättre 15årig killar ser upp till stora monster som äter olagliga preparat som godis ? slitz o body är en helt fel jämförelse…

    sen så tycker du ju precis vad du vill… tycker du inte om det så kan du väl bara bläddra förbi sidorna..

    #658576
    Anders90 wrote:
    så du menar att det är bättre 15årig killar ser upp till stora monster som äter olagliga preparat som godis ? slitz o body är en helt fel jämförelse…

    Det gör dom ju redan. Och sådana här reportage föder ju det beteendet ytterligare.

    Tror du plötsligt att en 14-åring med byggardrömmar plötsligt får drömidealet att se ut som en 20-åring och tror du 20-åringen nått sitt drömideal?

    Anders90 wrote:
    så tycker du ju precis vad du vill… tycker du inte om det så kan du väl bara bläddra förbi sidorna..

    Och på vilket sätt påverkar det min åsikt om sidorna jag kan bläddra förbi? Jag skippar hela tidningar varje dag pga av att jag inte gilar deras innehåll, menar du att man inte kan ha en åsikt för det?

    Klart jag skulle bläddra förbi en sån sida om jag nu inte känner personen i reportaget eller så.

    EDIT: Kan dock hålla med om att över 20 år kan man helt klart göra bra reportage, men jag anser fortfarande att upplägget i en sådan artikel bör vara något annorlunda. Inte lika mycket ådrighetsonani och inte riktigt lika lättklätt.

    #658577
    Eddie Vedder wrote:
    Det gör dom ju redan. Och sådana här reportage föder ju det beteendet ytterligare.

    Tror du plötsligt att en 14-åring med byggardrömmar plötsligt får drömidealet att se ut som en 20-åring och tror du 20-åringen nått sitt drömideal?

    Och på vilket sätt påverkar det min åsikt om sidorna jag kan bläddra förbi? Jag skippar hela tidningar varje dag pga av att jag inte gilar deras innehåll, menar du att man inte kan ha en åsikt för det?

    Klart jag skulle bläddra förbi en sån sida om jag nu inte känner personen i reportaget eller så.

    det finns MÅNGA som inte vill bli stora, finns dom som nöjjer sig med en okej beachform..

    såg du inte att jag skrev att du tycker precis vad du vill ? och nej, klart alla får ha en åsikt! och min åsikt är att man ska ha repotage i body som handlar om yngre personer… för att framför allt jag ska bli mer motiverad, säkert som många fler skulle…

    edit: absolut… jag menar inte att dom ska få ett mittenuppslag på 5 sidor där dom visar sin goa off-form.. för träning är så mycket mer än att slänga upp en sidechest

    #658578

    Tycker inte detta är en bra idé om de inte är juniorer som tävlat iaf. Vill inte se folk från bodys forum mixtra med ljus och skit.

    #658579
    Richard B wrote:
    Tycker inte detta är en bra idé om de inte är juniorer som tävlat iaf. Vill inte se folk från bodys forum mixtra med ljus och skit.

    Eller så tas bilderna av riktiga fotografer?

    Alla bilder som finns i bodys tidning är ju garanterat mixade till 100%.

    Hur många 19-22 åringar finns det inte som har tävlingsformen om dom vill, men vill vänta tills dom bli äldre osv?

    #658580

    Finns ju ganska bra junisar att ha med, som är bra grova. Martin P, Sarbast, Paiam eller Alexander Olofsson, för att nämna några.

    #658581
    Richard B wrote:
    Ty Vill inte se folk från bodys forum mixtra med ljus och skit.

    Nej, för det mixtras inte med ljus & redigering på bilderna i tidningen redan?

    #658582
    faogel wrote:
    Finns ju ganska bra junisar att ha med, som är bra grova. Martin P, Sarbast, Paiam eller Alexander Olofsson, för att nämna några.

    Där sa du alla som tävlat, gör reportage med dem!
    Klart det retucheras och dittan o dattan med dem, men det är iaf välbyggda killar och inte bodys sparrisar med för mycket fritid och kamerautrustning

    #658583

    Sarbast är en ödmjuk och helskön lirare. Jag röstar på honom.

    #658584

    lätt Samir!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.