Yngre folk i Body ?

Home Forums BODY Magazine Yngre folk i Body ?

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 31 through 42 (of 42 total)
  • Author
    Posts
  • #658585

    Tycker det här låter lovande!!
    Min åsikt:

    Ålder: 20-25
    Gärna tävlat i junior :D
    & helst ha tankar om större ”drömmar”, alltså inte den här ”nöjd med en bra beachform” drömmen, utan ta upp de som satsar!

    #658586
    Gustaf Lindberg wrote:
    Alla som har varit med på ”Fysik på gatan” eller vad den spalten hette är ju långt ifrån IFBB proffs. Tror faktiskt att många skulle tycka att det var intressant att se några yngre även om de inte är grisstora tävlande som är med. Man kan ju göra mindre spalter om yngre som har en bra grund osv, inte fulla mittuppslag med 3-4 sidor!

    Helt enkelt gör ”månadens fysik på gatan” lite större än den var förut. Dom som var med brukade vara unga och hade potential.

    #658587
    Eddie Vedder wrote:
    Ja precis, och vart är alla 15-åriga brudar i Slitz och Café? Jag vet inte vilken ålder du egentligen syftar på men ska man i 15-årsåldern börja sträva efter en kropp för ett BODY-reportage inom 4-5 år lär ju ätstörningarna komma som ett brev på posten.

    Finns ju tillräckligt många skräckexempel i trådar här på forumet redan. Det vore moraliskt förkastligt från BODY’s sida tycker jag.

    :worship:

    Eddie Vedder does it again.

    #658588

    Jag har varit med pa mandens fysik pa gatan :D

    #658589
    Martin Löwgren wrote:
    Extremt svårt att ha en imponerande muskelmassa redan vid så låg ålder som lämpar sig i tidningen. Det tar enormt lång tid att bygga muskler.

    Mvh

    Hmm, kanske bara jag som är dum, men Body har mig veterligen inte bara reportage om folk som har störst muskelmassa…. :nerd:

    #658590
    Richard B wrote:
    Där sa du alla som tävlat, gör reportage med dem!
    Klart det retucheras och dittan o dattan med dem, men det är iaf välbyggda killar och inte bodys sparrisar med för mycket fritid och kamerautrustning

    Jag är inte så säker på att det retucheras alls faktiskt.
    Man brukar lägga på lite skärpa, ordna lite med vitbalansen (ska man har gjort innan man fotar ja vet) =)(nån från body får gärna rätta mig om jag har fel)

    Men att retuchera en bodybuilder …vetisjutton. Ibland tar man ju bort nån finne och så och någon gång har jag tagit bort tävlingsfärg som har fastnat på tävlingsdräkter..

    #658591
    Steppen1983 wrote:
    Jag har varit med pa mandens fysik pa gatan :D

    Upp med bild! :D

    #658592
    Steppen1983 wrote:
    Jag har varit med pa mandens fysik pa gatan :D

    Haha jag läste faktiskt det numret igår :D Skön frippa du hade !

    #658593
    Gustaf Lindberg wrote:
    Upp med bild! :D

    Försöker fixa upp den senare, sitter pa kontoret nu.

    #658594
    Muddler wrote:
    Haha jag läste faktiskt det numret igår :D Skön frippa du hade !

    Hehehe, vissa tyckte att jag sag ut som Arnold eller Lou Ferrigno men inte i anseende till muskelmassa, utan till frisyr hehehe :D

    #658595
    Richard B wrote:
    Där sa du alla som tävlat, gör reportage med dem!
    Klart det retucheras och dittan o dattan med dem, men det är iaf välbyggda killar och inte bodys sparrisar med för mycket fritid och kamerautrustning

    Amen nej! Så hade de ju absolut inte kunnat se ut rent fysiskt om de inte tävlat… Just att stå på scenen är det som gör de till stora muskliga grappar! :(

    #658596

    tycker det låter som bra bra idé! =)

Viewing 12 posts - 31 through 42 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.