BODY Radio – Avsnitt fem, 22 juli 2010: Zone Capone

Home Forums BODY Radio BODY Radio – Avsnitt fem, 22 juli 2010: Zone Capone

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author

När du pratar Andreas, låter det som att du typ skriker som om du stog 5 m ifrån din mobiltelefon och pratade i högtalartelefonen :D

Zone är en unik person… därför jag gillar han och hans udda stil :emo-thumb

Niclas Holgersson wrote:
    När du pratar Andreas, låter det som att du typ skriker som om du stog 5 m ifrån din mobiltelefon och pratade i högtalartelefonen :D

Fattar inte varför mitt ljud blir så jävla vasst:) Kanske läge att köpa ett nytt headset..

Nytt avsnitt är på g för övrigt. Är jag som varit slö med redigeringen bara. (Jag skyller på att jag drog upp min gamla ryggskada när jag körde stöt och inte pallat sitta så mycket i en kontorsstol sedan dess;))

Nicklas@ON wrote:
    Zone är en unik person… därför jag gillar han och hans udda stil :emo-thumb

You and me both:)

Rolig intervju!

Ni blir bättre och bättre på att intervjua!

wiiwii wrote:
    Rolig intervju!

Ni blir bättre och bättre på att intervjua!

Tack så mycket! Ja vi är ju rookies, så lite bättre hoppas vi iaf att det blir med tiden:)

En fråga: finns det någon möjlighet att spola i avsnitten eller pausa och lyssna igen?

Jag har inte lyckats få till det :(

wiiwii wrote:
    En fråga: finns det någon möjlighet att spola i avsnitten eller pausa och lyssna igen?

Jag har inte lyckats få till det :(

Hmm hur lyssnar du? Tankar du mp3:an eller är det via iTunes eller direkt på hemsidan?

Andreas Guiance wrote:
    Hmm hur lyssnar du? Tankar du mp3:an eller är det via iTunes eller direkt på hemsidan?

direkt på sidan, kanske inte är möjligt i den spelaren?

wiiwii wrote:
    direkt på sidan, kanske inte är möjligt i den spelaren?

Hmm jo det funkar för mig i både Chrome, Internet Explorer och Firefox. Vad kör du för operativsystem och webbläsare?:)

Som Andreas säger är det fullt möjligt i den inbäddade spelare. När hela avsnittet laddats (tar några sekunder) är det bara att klicka dit du vill hoppa i längdindikatorn, eller dra markören till det ställe där du vill lyssna.

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.