BODY Radio – Avsnitt tre, 1 juli 2010: Arne Lundell

Home Forums BODY Radio BODY Radio – Avsnitt tre, 1 juli 2010: Arne Lundell

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Avsnitt tre, 1 juli 2010, 37 minuter: Med nyoptimerade ljudinställningar samtalar Alex och Andreas med Arne Lundell. Arne är en av landets mest talangfulla kroppskonstnärer, som på SM i fjol äntligen – på sitt femtonde försök – fick ställa sig högst upp på pallen. Dessutom tog han hem overalltiteln samtidigt som han tilldelades vandringspriset Kerstins Minne (specialpris instiftat av Pro Gyms ägare Nicke).

• [http://body.se/content/radio/ Lyssna på showen online via flashspelaren här]
    • [http://traffic.libsyn.com/bodyradio/body_radio_avsnitt_3.mp3 Ladda hem showen som MP3-fil här]
    Quote:
    2009 års SM-helgs mest meriterade. Arne vann Seniorer -100 kg, Herrar Overall och hade dessutom äran att bli tilldelad vandringspriset Kerstins Minne (som delas ut av Nicke på Pro Gym till den/de tävlande som på något vis har utmärkt sig. Man får förutom priset ett livstidskort på Pro Gym.):

[img=http://body.se/img/arne_vinnare.jpg]Foto: Seth Janson

Vi hoppas som sagt att ljudet är lite bättre den här gången, och tar som vanligt gärna emot synpunkter och kommentarer:)

Detta är den enda intervjun jag har hört hittills, lite burkigt ljud men det funkade!

Vet ju hur Arne är och allt var ju med ett sansat lugn, kan ju vara trevligt det också.
    Visst hade man velat höra lite mer utsvävningar, sen tycker inte jag det finns så mycket att säga om kost o träning som man inte hört innan, men andra tycker säkert det är intressant.
    Men 5500kcal tycker jag också lät mycket, hade själv vägt 130kg ganska fort med det intaget.

Hammar diskussion hängde man ju inte med på så mycket.

Roligt att höra när ni diskuterade Mr Olympia och dom bästa proffsen.

Om Arne inte är med på SM i år så är det en skräll! (men förstår om man vill hålla det hemligt)

Sen håller jag med Alex till fullo att fotboll suger fett!

Men mycket roligt att höra! :up:

Jonas Lundberg wrote:
    Detta är den enda intervjun jag har hört hittills, lite burkigt ljud men det funkade!

Vet ju hur Arne är och allt var ju med ett sansat lugn, kan ju vara trevligt det också.
    Visst hade man velat höra lite mer utsvävningar, sen tycker inte jag det finns så mycket att säga om kost o träning som man inte hört innan, men andra tycker säkert det är intressant.
    Men 5500kcal tycker jag också lät mycket, hade själv vägt 130kg ganska fort med det intaget.

Hammar diskussion hängde man ju inte med på så mycket.

Roligt att höra när ni diskuterade Mr Olympia och dom bästa proffsen.

Om Arne inte är med på SM i år så är det en skräll! (men förstår om man vill hålla det hemligt)

Sen håller jag med Alex till fullo att fotboll suger fett!

Men mycket roligt att höra! :up:

Kul att du gillade det:)

Det blir säkerligen fler proffsdiskussioner ju närmare Olympia vi kommer!

Om du vill lyssna på tidigare avsnitt trycker du på play, sedan menu, sedan episodes så ligger avsnitten med Johannes och Johan där.

Tack för synpunkterna – de är väldigt välkomna:)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.