Binais Begovic flippar under intervju

Home Forums Bodybuilding Binais Begovic flippar under intervju

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • Author
    Posts
  • #693422

    Haha! :D Jäkligt het fjälla!

    #693423

    Typiskt journalister… Att det skulle hända i USA sänker bara oddsen.

    Bra att du behöll lugnet iallafall, vem vet vilka påföljder det kunnat få annars.

    #693424

    lite väl överdrivet att flippa till så där, lite humor kan man väl endå ha.

    #693425

    Tycker inte att det var så speciellt roligt…..

    #693426
    Karlssooooon wrote:
    Tycker inte att det var så speciellt roligt…..

    Samma här…

    #693427
    Amark76 wrote:
    lite väl överdrivet att flippa till så där, lite humor kan man väl endå ha.

    Humor?
    Jag är imponerad av Bino att han inte smällde till snubben som intervjua honom, jag hade nog inte kunnat hålla mig.
    Men i ett land där man inte vill bli stämd så får man tänka igenom 2 gånger innan man gör något dumt.

    #693428
    Benjamin wrote:
    Humor?
    Jag är imponerad av Bino att han inte smällde till snubben som intervjua honom, jag hade nog inte kunnat hålla mig.
    Men i ett land där man inte vill bli stämd så får man tänka igenom 2 gånger innan man gör något dumt.

    Skulle nog inte varit värt det med tanke på att ens karriär sitter på spel. Jag tycker han agerade bra, däremot lite fel av tjejen att bara skratta tycker jag.

    #693429
    Benjamin wrote:
    Humor?
    Jag är imponerad av Bino att han inte smällde till snubben som intervjua honom, jag hade nog inte kunnat hålla mig.
    Men i ett land där man inte vill bli stämd så får man tänka igenom 2 gånger innan man gör något dumt.

    Ja för våld löser ju alla problem..
    Klart man ska smälla till alla som säger något nerlåtande eller kränkande.

    Visst var journalisten en idiot, men sånna stöter man ju på vardagligen. (idioter alltså, inte journalister.. hehe)
    Tjejen hade ju dock kunnat agera lite annorlunda, enligt mig.

    #693430
    Ted wrote:
    Ja för våld löser ju alla problem..
    Klart man ska smälla till alla som säger något nerlåtande eller kränkande.

    Visst var journalisten en idiot, men sånna stöter man ju på vardagligen. (idioter alltså, inte journalister.. hehe)
    Tjejen hade ju dock kunnat agera lite annorlunda, enligt mig.

    Håller med till 100%. Reportern ville ju helt klart få honom förbannad , så varför låta reportern få som han vill? Men det som gör mig mest arg är att tjejen sitter o skrattar och att hon skrattar precis innan han säger det som om hon vet vad som komma skall?

    #693431

    Bra gjort utav Binais, kan bara tänka mig själv i samma situation och de hade slutat på ett helt annat vis tyvärr :p hehe
    Bra gjort att behålla nävarna i styr, inte så lätt alla gånger ;)
    Mvh

    #693432

    Hej Binais!

    Blev så jävla arg på ”reportern” att jag var tvungen att registrera mig för att skriva. Tränar också på hälsocompaniet och tycker du är grym! Hoppas du lyckas i usa!
    Varför skriver du utan åäö?? Har sett dig flera ggr på senaste veckorna, du är väl i Sverige nu, fick höra på gymet att du ska vara i Sverige hela januari? Lycka till med allt och god fortsättning!

    Mvh/Adam

    Binais wrote:
    Kom precis at en dator da jag ar ute och reser…

    Nej jag flippade definitivt inte ut…Hade jag flippad ut pa riktigt sa hade denna videon inte varit uppe och killen hade inte fatt behalla sin kamera i helskick men da hade de skyllt pa roid rage eller en aggresiv byggare sa jag tankte inte lata de fa det nojet och det var tur att min van Ahmad var dar for att lugna ner mig…;)

    Att jag reagerade pa det viset var framst pga att jag kom overens med killen som gjorde intervjun att han inte skulle stalla vissa fragor och vi var overens om det men trots det sa forsokte han kora sin grej.

    Han postade intervjun pa sin sida men tog den ner pga patryckningar fran min advokat men tydligen sa slutade det inte dar utan han valde att lagga upp den pa youtube och hans forsvar var att nagan annan hade snott videon och lagt upp den. Later det bekant? lol

    Aight Im out…festen vantar :up:

    #693433

    Kan bara hålla med er, reportern förtjänade sjukhusvistelse.

    #693434

    Reporterns ”försök” att vara ”ball” gick inte hela vägen hem. Praktexemplar på oproffsighet, en äkta fuckstick :frust:

    #693435

    Binais gjorde helt rätt, vem fan vill sitta och höra om sin bruds ex? Om man dessutom tydligt bett killen att INTE ta upp det och han ändå gör det så är binais reaktion helt naturlig. Han flippar inte, han gör det många inte vågar, han sitter inte kvar och tar skiten utan bestämmer sig istället för att gå. Tummen upp Binais! Helt rätt gjort!

    #693436

    Bra agerat Binais. Tycker bara det är synd att det finns såna nötter till reporters så att man ska behöva gå från intervjun… sen att han beter som som nån Perez Hilton skvallerkärring gör ju honom bara ännu mer patetisk. MMA har ju mycket med relationsskvaller att göra.. ehm.. proffsigt värre av snubben

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 55 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.