”Deffad” utan att stagnera muskel- och prestationsmässigt

Home Forums Bodybuilding ”Deffad” utan att stagnera muskel- och prestationsmässigt

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #510822

    Ultimate Diet 2.0 kan du testa.

    #510823

    primo – Om jag fortsätter så, finns det inte risk för att jag inte kommer nå mitt primära mål, som är definerade magmuskulatur ?

    besiec – Ok, men samtidigt vill jag ju inte ha det viktökningstakt jag haft nu, då det känns som att det bara blir fett av det då.

    Kan någon ge mig en bra förklaring på hur man gör Ultimate Diet 2.0, och vad den kommer innebära. Tycker det är bättre att någon med erfarenhet förklarar det bra här, än att jag ska försöka få ut det av att söka på google, och kanske få fram en fel uppfattning av det.
    Vill ju som sagt inte tappa muskelstyrka/muskelmassa..

    #510824

    Okej. Jag skulle rekommendera att du byter till ett kosttillskott som inte har några kolhydrater i. Tänk på kosten. Rätt enkelt. Bra proteiner fisk, fågel, nötkött med låg fett halt och långsamma kolhydrater. Fullkorn kanske. Det du skulle kunna göra med att röra på dig en del. Det funkade bra för mig första gången jag gick på min diet. ca 10kg på 2 månader. Ökade även i styrka och volym.

    #510825

    Köp Joachim Bartolls E – bok, the maximum muscle guide. kostar dig ca 178 kr. Finns på [www.bartoll.se]

    Han är duktig och så slipper du hundra olika svar

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.