Dennis Wolf tränar rygg

Home Forums Bodybuilding Dennis Wolf tränar rygg

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 93 total)
  • Author
    Posts
  • #543429
    Alex423 wrote:
    Okej , tycker det mestadels ser ut som basövningar i klippet man fick se i denna tråd? Vad är bra icke disco rygg övningar för dig? Roddmaskinen utan vikter?:emo-thumb

    Jag refererade inte bara till detta klipp utan den träning jag brukar se han utföra. Vi får ju knappast se han utföra tunga knäböj etc i hans filmer. Det är övningar som jag personligen tror bidrar med större midja.

    #543430

    Milos kan nog visa det ypperligt. Överbelastning/progression handlar inte bara om mer och mer vikter men det visste väl alla redan? :)

    #543431
    purepower wrote:
    Belägg? jag ser hans skapelser nuff said…

    Ja Flex hade ju en brutalt stor mage, eller Chris Cormier..Not!
    Bägge tränade av Glass

    #543432
    Pappa_B wrote:
    Jag refererade inte bara till detta klipp utan den träning jag brukar se han utföra. Vi får ju knappast se han utföra tunga knäböj etc i hans filmer. Det är övningar som jag personligen tror bidrar med större midja.

    Okej , tycker inte det är mkt ”disco” övningar överlag iaf. Själv tror ja det är stora mängder mat samt GH som pressar på en del :)

    #543433
    moosecan wrote:
    haha verkligen…..lite fashinerande med folk som kan träna lite hur som helst och ändå se ut som grekiska gudar. Bertil Fox var ett annat bra exempel.

    jaså? berätta gärna mer, skicka pm om så är ifall det är för offtopic.

    #543434
    Karl Alfred wrote:
    [http://www.youtube.com/results?search_query=bertil+fox+bodybuilder&search_type=&aq=2&oq=bertil+f Mr Universe ”Brutal” Bertil Fox doing some heavy ]

    ? en video när han kör gristunga bänkar, en video när han kör lutande hantelpress på ett par säkerligen 50kg+ hantlar.

    #543435
    Pappa_B wrote:
    Jag tror att den viktigaste anledningen till att han har den midja han har är för att hans träning mestadels består av discoövningar.

    Stora organ i midjepartiet har inte med vilka övningar man gör ska du se:up:

    #543436
    Daniel Magnusson wrote:
    Stora organ i midjepartiet har inte med vilka övningar man gör ska du se:up:

    Bra att du har koll :up:

    #543437
    Daniel Magnusson wrote:
    Stora organ i midjepartiet har inte med vilka övningar man gör ska du se:up:

    Du behöver inte komma och berätta för mig att organ förstoring tillföljd av intag av GH etc förstorar midjan. Jag hävdade bara att många övningar (tror jag) bidrar till det ännu mer.

    #543438
    Pappa_B wrote:
    Du behöver inte komma och berätta för mig att organ förstoring tillföljd av intag av GH etc förstorar midjan. Jag hävdade bara att många övningar (tror jag) bidrar till det ännu mer.

    På vilket sätt skulle en övning göra det? Förklara är du snäll:up:

    #543439
    Daniel Magnusson wrote:
    På vilket sätt skulle en övning göra det? Förklara är du snäll:up:

    Du får ingen akademisk förklaring men helt enkelt att ett stort tryck mot buk och midja får den knappast att dra ihop sig.

    #543440
    Pappa_B wrote:
    Du får ingen akademisk förklaring men helt enkelt att ett stort tryck mot buk och midja får den knappast att dra ihop sig.

    Jag tror dock inte att midjan blir större, bara för man tränar bålen/midjepartiet.

    #543441
    Daniel Magnusson wrote:
    Jag tror dock inte att midjan blir större, bara för man tränar bålen/midjepartiet.

    na muskle brukar ju bli mindre nar man tranar dom :frust:

    #543442
    Matias wrote:
    na muskle brukar ju bli mindre nar man tranar dom :frust:

    Och hur mycket ökar volymen på magmuskulaturen jämfört med övriga muskler?

    #543443
    Matias wrote:
    na muskle brukar ju bli mindre nar man tranar dom :frust:

    Volymen på magrutorna blir ju inte större..

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 93 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.