Dennis Wolf tränar rygg

Home Forums Bodybuilding Dennis Wolf tränar rygg

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 93 total)
  • Author
    Posts
  • #543444
    Daniel Magnusson wrote:
    Volymen på magrutorna blir ju inte större..

    Varför skulle dom inte bli det?

    #543445
    Jorgen wrote:
    Varför skulle dom inte bli det?

    Du ska nog se att ”volymen” på jaycutlers magrutor inte växer lika bra/mycket som tex hans biceps.

    #543446
    Daniel Magnusson wrote:
    Du ska nog se att ”volymen” på jaycutlers magrutor inte växer lika bra/mycket som tex hans biceps.

    I förhållande till muskelns ursprungliga storlek och form tror jag säkert att dem växer ”lika mycket”.

    #543447
    Benjamin Hering wrote:
    I förhållande till muskelns ursprungliga storlek och form tror jag säkert att dem växer ”lika mycket”.

    Mycket möjligt. Det är ju som sagt möjligt att sätta synthol i magmusklerna. Det förekommer ju ändå på olympia scenen..

    #543448
    Daniel Magnusson wrote:
    Du ska nog se att ”volymen” på jaycutlers magrutor inte växer lika bra/mycket som tex hans biceps.

    Har jag inte sagt. Men du påstår att volymen inte blir större, jag ifrågasätter varför den inte skulle bli det.

    Har du något bra svar?

    #543449
    Jorgen wrote:
    Har jag inte sagt. Men du påstår att volymen inte blir större, jag ifrågasätter varför den inte skulle bli det.

    Har du något bra svar?

    Jag anser att hans magmuskler inte växer så mycket att midjan ser mycket större ut som vi faktiskt diskuterade. Att midjan blir större och bredare har inte speciellt mycket med muskler runt midjepartiet att göra, utan andra saker.

    #543450
    Daniel Magnusson wrote:
    Jag anser att hans magmuskler inte växer så mycket att midjan ser mycket större ut som vi faktiskt diskuterade. Att midjan blir större och bredare har inte speciellt mycket med muskler runt midjepartiet att göra, utan andra saker.

    Så det är så man skall tolka:

    Daniel Magnusson wrote:
    Volymen på magrutorna blir ju inte större..

    Du måste nog uttrycka dig tydligare.

    #543451
    Jorgen wrote:
    Så det är så man skall tolka:

    Du måste nog uttrycka dig tydligare.

    vafan är du trög eller?

    Jag anser att volymen som magmusklerna ökar i när man stimulerar dom inte blir så stor att det påverkar midjan speciellt mycket. Utan att det är preparat, gener, matintag osv som påverkar detta mer än muskeltillväxten.

    Vinner du något på att bara sitta och jävlas på forumet? Du förstår mycket väl vad jag menar.

    #543452
    Jorgen wrote:
    Och hur mycket ökar volymen på magmuskulaturen jämfört med övriga muskler?

    Ingen aning faktist men du kanske har nogon statestik pa det :emo-thumb
    det enda jag vet ar att muskler oftast blri storre nar dom tranas.
    Sen finns det andra anledningar till att manga av profsens magar ser ut som dom gor men det vet vall du med att vi inte diskuterar pa forumet?

    #543453
    Daniel Magnusson wrote:
    vafan är du trög eller?

    Jag anser att volymen som magmusklerna ökar i när man stimulerar dom inte blir så stor att det påverkar midjan speciellt mycket. Utan att det är preparat, gener, matintag osv som påverkar detta mer än muskeltillväxten.

    Vinner du något på att bara sitta och jävlas på forumet? Du förstår mycket väl vad jag menar.

    Om du och Jörgen ska tävla i att kissa längst är upp till er, men du ska använda ett vårdat språk. Förstått?

    #543454
    Janpeter Sangborn wrote:
    Om du och Jörgen ska tävla i att kissa längst är upp till er, men du ska använda ett vårdat språk. Förstått?

    Jörgen sitter ju bara och jävlas med folk på forumet, inte konstigt att man blir irriterad. Tycker det är lite konstigt att vuxna/äldre män inte kan uppföra sig på ett forum. Det är många av dessa typer som sitter och hackar på folk på detta forumet.

    #543455
    Daniel Magnusson wrote:
    Jörgen sitter ju bara och jävlas med folk på forumet, inte konstigt att man blir irriterad. Tycker det är lite konstigt att vuxna/äldre män inte kan uppföra sig på ett forum. Det är många av dessa typer som sitter och hackar på folk på detta forumet.

    Din upplevelse är sann för dig och om du blir irriterad är helt ditt eget val. Däremot ska du uppföra dig och hålla en sansad ton. Har du synpunkter på medlemmars eller moderatorers sätt att argumentera så ska du anmäla detta. Allt annat slutar bara med anarki och kaos, det tror jag att du förstår.

    #543456

    Magen kan bli stor av tung träning, mycket mat och ”tillskott” eller det är ju en kombination av allt.
    Men det handlar mer om vatten, gas och blod än något permanent tillstånd.
    Om vi nu pratar svällbuk.
    Sen att midjan blir större vid ökad kroppsvikt och av ovanstående är ju mer naturligt.
    Mer fett och muskler i magregionen gör ju även sitt, men det gör nog inte så stor skillnad på en kroppsbyggare med lågt bf.

    #543457
    Janpeter Sangborn wrote:
    Din upplevelse är sann för dig och om du blir irriterad är helt ditt eget val. Däremot ska du uppföra dig och hålla en sansad ton. Har du synpunkter på medlemmars eller moderatorers sätt att argumentera så ska du anmäla detta. Allt annat slutar bara med anarki och kaos, det tror jag att du förstår.

    Det är mer folk än jag som reagerar på erat uppförande på detta forum.

    #543458
    Daniel Magnusson wrote:
    Det är mer folk än jag som reagerar på erat uppförande på detta forum.

    Vadå? dom leker väl inte låtsaspoliser heller?

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 93 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.