Dennis Wolf tränar rygg

Home Forums Bodybuilding Dennis Wolf tränar rygg

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 93 total)
  • Author
    Posts
  • #543459
    Daniel Magnusson wrote:
    Det är mer folk än jag som reagerar på erat uppförande på detta forum.

    Säkert är det så, men då bör även dessa anmäla eventuella övertramp, snarare än att bete sig lika illa. En fråga: Vilka döljer sig bakom din benämning ”erat” (som i erat uppförande)?

    #543460
    Indec wrote:
    givet, specifiera gärna närmare vad du menar..

    Att vikten är relativ…Vad som är tungt för gemene man är lätt för en annan. Att säga att Dennis Wolf lyfter lätt är väl att ta i. Han är förmodligen starkare än 99% på detta forumet.
    Personligen tror jag inte att man kan bli så stor utan att träna tungt…

    #543461
    Lasse wrote:
    Vadå? dom leker väl inte låtsaspoliser heller?

    Nej, men dom har väldigt ofta en dåligt och tråkigt attityd på forumet. Speciellt dom som är äldre.

    #543462
    Daniel Magnusson wrote:
    Jörgen sitter ju bara och jävlas med folk på forumet, inte konstigt att man blir irriterad. Tycker det är lite konstigt att vuxna/äldre män inte kan uppföra sig på ett forum. Det är många av dessa typer som sitter och hackar på folk på detta forumet.

    Med tanke på att 90% av alla mina poster är i modforumet och dom kan du inte se så finner jag detta uttalande ganska märkligt. Men du får gärna söka genom mina poster och ge lite exempel.
    Fast det rättfärdigar i vilket fall som helst inga personangrepp från din sida.
    Att jag missförstår dig är inte heller en anledning till detta.

    Om du anser att det är att hacka på dig så ber jag om ursäkt, det var inte min mening att göra dig upprörd.

    #543463
    Daniel Magnusson wrote:
    Nej, men dom har väldigt ofta en dåligt och tråkigt attityd på forumet. Speciellt dom som är äldre.

    Exempel, tack! Var går gränsen för ”dom som är äldre”? Att jag hör dit tar jag för givet, men då blir jag än mer nyfiken på vilket sätt jag visat ”dålig och tråkigt attityd på forumet”. Ge exempel, så jag har en sportslig att ändra åtminstone min attityd. De andras har jag svårare för att göra något åt, men ska självklart försöka.

    #543464

    Tycker att ni (Daniel, Jorgen och Janpeter) kan flytta er diskussion och övergå till privata meddelanden för denna posten handlar inte om hur ni admins sköter er eller individers uppfattning av er.

    Försök att hålla er till ämnet, det gäller er alla. *pekpinne*

    On-topic: Hade gärna tränat som en kärring och fått en bråkdel av samma resultat. Tycker han är imponerande och ser verkligen fram emot hans kommande tävlingar :)

    #543465

    Sluta snacka om vem som är bittrast och surast, för det är jag!

    #543466
    gymmaren wrote:
    är det för att det fattas marklyft eller vad i videon som han tränar som en kärring?han tränar nog varierat som de flesta andra,han tävlar ju i mr olympia så oavsett hur han tränar så ger det resultat.

    offt,sen tycker jag att Daniel M överreagerar en aning med sitt gnäll,onödigt.

    Förmodligen. Men skulle han sedan träna marklyft och midjan skulle växt lite, skulle det blivit ett jävla gnäll över det. Det har ju aldrig hänt förr att trådar blivit låsta pga att GH-diskussioner urartat? :ike:

    #543467

    Tungt är ett relativt begrepp. Återigen handlar det om att många går in och lyfter rätt upp å ner eller åt nu vilket håll det handlar om men det som sker från startposition till slutposition och under de sekunder lyften sker är det som skiljer dessa herrar ni menar tränar som kärringar men som får resultat, kontra de som bara lyfter och inte fattar vad som faktiskt ska ske under dessa lyft för att det ska bli nåt av det hela. Är ni med? Tungt är reletivt pga 85% av de flesta som gymmar gör det med 1: egot 2: utan känsla 3: jaga nån typ av rekord 4: tror mest vikter bygger mest muskler trots dåligt utförande osv osv. Och vad strävar vi alla efter? Mer muskler hoppas jag och då är vikten ganska irrelevant om ovanstående tar över :)

    #543468

    [img=http://w547.wrzuta.pl/sr/d/9O6wYLAjE6M/dennis_wolf]Ärligt talat vem bryr sig om hur han tränar när han har den jävla ryggen?? Något måste han ju göra rätt iaf. Kanske är det vad som krävs att träna som en kärring för att få de resultaten

    #543469
    Jk32 wrote:
    Tungt är ett relativt begrepp. Återigen handlar det om att många går in och lyfter rätt upp å ner eller åt nu vilket håll det handlar om men det som sker från startposition till slutposition och under de sekunder lyften sker är det som skiljer dessa herrar ni menar tränar som kärringar men som får resultat, kontra de som bara lyfter och inte fattar vad som faktiskt ska ske under dessa lyft för att det ska bli nåt av det hela. Är ni med? Tungt är reletivt pga 85% av de flesta som gymmar gör det med 1: egot 2: utan känsla 3: jaga nån typ av rekord 4: tror mest vikter bygger mest muskler trots dåligt utförande osv osv. Och vad strävar vi alla efter? Mer muskler hoppas jag och då är vikten ganska irrelevant om ovanstående tar över :)

    Bara en tidsfråga innan Arne sågar dig.

    TUNGT ELLER INTET, AMEN! :D

    #543470
    Jk32 wrote:
    Tungt är ett relativt begrepp. Återigen handlar det om att många går in och lyfter rätt upp å ner eller åt nu vilket håll det handlar om men det som sker från startposition till slutposition och under de sekunder lyften sker är det som skiljer dessa herrar ni menar tränar som kärringar men som får resultat, kontra de som bara lyfter och inte fattar vad som faktiskt ska ske under dessa lyft för att det ska bli nåt av det hela. Är ni med? Tungt är reletivt pga 85% av de flesta som gymmar gör det med 1: egot 2: utan känsla 3: jaga nån typ av rekord 4: tror mest vikter bygger mest muskler trots dåligt utförande osv osv. Och vad strävar vi alla efter? Mer muskler hoppas jag och då är vikten ganska irrelevant om ovanstående tar över :)

    Ett fantastiskt inlägg. Gratulerar till att du har fattat vad det handlar om. Detta borde alla läsa och ta efter.:up:

    #543471
    faogel wrote:
    Bara en tidsfråga innan Arne sågar dig.

    TUNGT ELLER INTET, AMEN! :D

    Visst. Eller inte då det faktiskt är så det ligger till. Finns inget att såga där :)

    #543472

    Det är i princip omöjligt att bedöma träningens verkliga effekt när det ligger en icke helt obetydlig dopingfaktor bakom. Man ser ju tex hur påfallande snabbt vissa sjunker ihop när dom är mlm ”off”, trots att dom tränar…

    #543473
    Fortress wrote:
    Ett fantastiskt inlägg. Gratulerar till att du har fattat vad det handlar om. Detta borde alla läsa och ta efter.:up:

    Tack Mannen :) 15 år i gamet gör att man lärt sig en del :)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 93 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.