Dennis Wolf tränar rygg

Home Forums Bodybuilding Dennis Wolf tränar rygg

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 91 through 93 (of 93 total)
  • Author
    Posts
  • #543489
    Daniel Magnusson wrote:
    Du ska nog se att ”volymen” på jaycutlers magrutor inte växer lika bra/mycket som tex hans biceps.

    Skulle gissa på att han inte heller tränar sina magrutor lika hårt/tungt som tex. biceps :)

    #543490
    Pappa_B wrote:
    Du behöver inte komma och berätta för mig att organ förstoring tillföljd av intag av GH etc förstorar midjan. Jag hävdade bara att många övningar (tror jag) bidrar till det ännu mer.

    Tror det var menat till mig, jag tycker visst att jag kan komma och berätta det för dig , du delade med dig vad du tror kan bidra till störremidja till mig, ”Det är övningar som jag personligen tror bidrar med större midja.” Då kan jag ju komma och berätta vad jag även tror det kan bero på eller hur.. fall du inte vill det så kanske man inte ens ska lägga sig i och diskutera vad det beror på eller hur..:up:

    #543491
    Hank_ wrote:
    Det där är bara sånt jävla bullshit. Det är sådana inlägg som får nybörjare på gymmet att slösa flera år på att försöka ”känna” muskeln arbeta med flugvikter och inte få i närheten av de resultat de önskat varken muskelmässigt eller styrkemässigt.

    Vad styrketräning handlar om, och alltid har handlat om är att ”lyfta så jävla tungt man bara kan, så många gånger man kan”. För att citera en stor mästare – R.C.

    Detta är alltså en absolut sanning att ju starkare man blir destu större har man även potential att bli. Sedan finns det en nedrans andra massa variabler som avgör om man bygger på sig muskler eller ej. Men sånna struntinlägg som ditt får mig bara att sucka högt och frukta för den framtida gymgenerationen ute i vårt avlånga land.

    Sen får du gärna peka ut folk som tränar som kärringar och har någon muskelmassa att tala om. Om denna person är ren från otillåtna preparat det vill säga. För personligen har jag aldrig träffat på någon sådan.

    Han är ute efter styrka, inte muskler…

    Hejja wolf!:up:

Viewing 3 posts - 91 through 93 (of 93 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.