Dorian yates gästposerar 1997

Home Forums Bodybuilding Dorian yates gästposerar 1997

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #571818

    Dorian kommer til gymmet vårt siste helgen i november for et seminar! gleder meg veldig :)

    #571819
    priest__88 wrote:
    lite detaljer tyckte jag att han hade iallafall…..

    då har vi delade åsikter…

    ska inte säga att han är detalj lös men däremot så har han alldeles för lite detaljer för min smak thats it!

    #571820
    Emil Lundberg wrote:
    då har vi delade åsikter…

    ska inte säga att han är detalj lös men däremot så har han alldeles för lite detaljer för min smak thats it!

    Jag tycker också att Coleman var bättre !:pop:
    Dorian var unik, men hade inte tillräckligt med seperationer för att jag ska placera honom före Ronnie.
    Oavsett om en eller två bilder visar skitbra seperationer betyder det inte att videos visar detsamma.(och jag menar inte att han inte hade några seperationer alls!!!!!!)
    Fanns många Mr. olympia jag skulle kunnat sätta Shawn och Kevin före Dorian.
    Men samtidigt skulle jag nog satt Jay före Ronnie 01.

    #571821
    arne_fan wrote:
    Jag tycker också att Coleman var bättre !:pop:
    Dorian var unik, men hade inte tillräckligt med seperationer för att jag ska placera honom före Ronnie.
    Oavsett om en eller två bilder visar skitbra seperationer betyder det inte att videos visar detsamma.(och jag menar inte att han inte hade några seperationer alls!!!!!!)
    Fanns många Mr. olympia jag skulle kunnat sätta Shawn och Kevin före Dorian.
    Men samtidigt skulle jag nog satt Jay före Ronnie 01.

    jag är helt med på din linje där! cutler va bättre än coleman 2001 !IMO!

    [youtube=fuN7yzSgclY&NR]

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.