Enorm bodybuilder i Stockholm, Dennis James?

Home Forums Bodybuilding Enorm bodybuilder i Stockholm, Dennis James?

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #60047
    #369524

    Brukar inte skriva sådan här trådar men jag mötte en helt jävla enorm bodybuilder på klarabergsviadukten i sthlm för ca 1,5 timmar sedan. Gissningsvis 175-177cm och 140-150kg. Blev så jäklad nyfiken på vem det kan ha varit, blev så paff att se en sådan enorm BB.

    Någon som vet om någon av dom ”stora” bb är i Sverige just nu?

    #369525

    Dennis James är ju i Europa på Tour, så det nog möjligt att det var Dennis James du såg.
    Han ser ju så sjukt stor ut i linne.

    #369526

    nu måste henrik blusi få en våt dröm….

    #369527

    Ja då lär det nog ha varit honom… har svårt att tro att det finns många BB i världen som är sådär stora. Som jämförelse så väger en polare 98-99kg på 177cm i bra form och han är ljusår ifrån hur den här killen såg ut.

    #369528

    Skulle tippa på att han kanske väger runt 120-125 kg, 140-150 är groteskt stort på 172 cm, det är ju vad Martin Kjellström väger på 183 cm och så stor är inte DJ.

    #369529

    Går det inte att ordna speciella bussar (liknande Ullaredbussar) som kan slussa intressenter och fans till detta unika fysiska praktexemplar?:)

    #369530
    Arne Persson wrote:
    Går det inte att ordna speciella bussar (liknande Ullaredbussar) som kan slussa intressenter och fans till detta unika fysiska praktexemplar?:)

    haha – jag är på.

    #369531

    Henrik Blusi lär ju garanterat va på:p

    #369532
    Lowgrein wrote:
    Henrik Blusi lär ju garanterat va på:p

    Usch! han gillar vi inte! 😮

    Hur kan man hata något så underbart ?
    Han måste ju verkligen ha något emot kroppsbyggare med tanke på allting som hänt! Fy fan för han!

    #369533

    Blusi är säkert bara avundsjuk på alla byggare han haffar. Att han själv inte lyckas göra något åt sin taniga kropp. Det är den svenska avundsjukan som bidrar mest till häxjakten på byggare.

    #369534

    Dennis james kan ju inte väga 120kg off-season, 130-133kg enligt hans hemsida… så 140-150 kanske var att ta i men det är jäkligt svårt att säga. Stor så in i helvete var han iaf, väldigt mycket större än någon annan bb jag har sett. Om det nu var DJ, jag vet inte men det var rätt likt honom. Skit samma, tänkte bara om det var någon som visste.

    #369535

    Det var inte Dennis James. Han svarade mig på twitter.

    ”BIGDJAMES Dennis James
    no I try to avoid Sweden with all their bs going on over there. ”@OliverCherek: @BIGDJAMES dennis! were you in sweden recently?!”

    [http://twitter.com/#!/BIGDJAMES]

    #369536

    Dennis har gått i pension om man säger så, vilket brukar innebära vissa kost och träningsändringar, men vem vet, han kanske väger 130 fortfarande.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.