Era favoritbyggare!

Home Forums Bodybuilding Era favoritbyggare!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 124 total)
  • Author
    Posts
  • #656362

    :worship: .

    #656363
    Nordberg wrote:
    :worship: .

    :emo-thumb

    #656364

    För en som började bygga på tidigt 90-tal så måste jag säga att Johan Oldenmarks prestationer och förhållningssätt till träning, tävling, kost och livet i stort verkligen påverkat mig.

    ( Bild på honom är väl knappast nödvändig ) :D

    En annan byggare av klass som gav mig en verklig WOW-upplevelse var Mike Francois. En byggare som tyvärr fick en allt för kort karriär.

    MVH: Andreas…

    #656365
    orbis wrote:
    Ahmad är helt klar en stor förebild. Trots att han inte väger speciellt mycket ger han ändå illusionen av att vara massiv. Farzad, gumses armar bleknar i jämförelse med Ahmads trots att han väger 10 kilo mindre än dessa killar. Det här är vad jag kallar bodybuidling!

    Jämför Ahmads krabba med vårt proffs Martin Källström:

    [http://www.ahmad.se/gis/index.php?bigimage=_2006%2Fsm_2006%2Fsm_27.jpg]

    [http://www.graphicmuscle.net/photos/transferred/QW5Q8196.jpg]

    Skulle Martin komma in med samma freakiga struktur och muskelmognad och djup som Ahmad, då hade IronMan 2007 haft en svensk vinnare.

    Sluta snacka skit, det går inte ens jämföra Ahmad´s fysik med Martins. Martin är större och mer komplett, dock har ahmad en lite mera polerad fysik. De spelar ju inte i samma division. Inget ont mot ahmad, han är defenetivt en av sveriges största byggare

    #656366

    ”Skulle Martin komma in med samma freakiga struktur och muskelmognad och djup som Ahmad, då hade IronMan 2007 haft en svensk vinnare.”

    Jag ser inte ett uns av ”skitsnack” i den meningen.

    holma82 wrote:
    Sluta snacka skit, det går inte ens jämföra Ahmad´s fysik med Martins. Martin är större och mer komplett, dock har ahmad en lite mera polerad fysik. De spelar ju inte i samma division. Inget ont mot ahmad, han är defenetivt en av sveriges största byggare
    #656367
    HenkeThePeak wrote:
    ”Skulle Martin komma in med samma freakiga struktur och muskelmognad och djup som Ahmad, då hade IronMan 2007 haft en svensk vinnare.”

    Jag ser inte ett uns av ”skitsnack” i den meningen.

    Nej, jag håller absolut med också. Skulle du dunka på Ahmad 20kg muskler jämnt fördelat och sen behålla den hårdheten han har på tävlingar har jag svårt att se vem i världen som skulle slå honom. Som läget är nu är han givetvis för liten för att hävda sig som proffs.

    #656368
    Jacksatan wrote:
    Nej, jag håller absolut med också. Skulle du dunka på Ahmad 20kg muskler jämnt fördelat och sen behålla den hårdheten han har på tävlingar har jag svårt att se vem i världen som skulle slå honom. Som läget är nu är han givetvis för liten för att hävda sig som proffs.

    DEt var ju det jag menade.

    #656369
    Andreas Malm wrote:
    En annan byggare av klass som gav mig en verklig WOW-upplevelse var Mike Francois. En byggare som tyvärr fick en allt för kort karriär.

    MVH: Andreas…

    DAMN!

    #656370

    Tycker kvaliteten på EM och VM är grym, framförallt på dessa -75 -70 och -65kg gubbar, ser ju betydligt större ut!

    #656371
    Andreas Malm wrote:
    En annan byggare av klass som gav mig en verklig WOW-upplevelse var Mike Francois. En byggare som tyvärr fick en allt för kort karriär.

    MVH: Andreas…

    Varför en kort karriär?

    #656372
    Mattias L wrote:
    Han kommer nog aldrig tillbaka med de nervskadorna han fått.

    vadå nervskador? vad händer då?

    #656373
    Bear wrote:
    Varför en kort karriär?

    Mike drabbades av en sån där sjukdom (med krångligt namn) där man i princip måste avlägsna stora delar av tarmsystemet. I en intervju på bodybuilding.com [http://www.bodybuilding.com/fun/radioarchive.htm] finns en intervju med Mike där han i ett antal stora operationer svävade mellan liv och död. Läkarna gav honom 10 % chans att överleva !!!

    Synd…

    Mike vann tidigare bla:
    Night of Champions 1994
    Chicago Pro Invitational 1994
    San Jose Pro Invitational 1995
    Arnold Schwarzenegger Classic 1995

    #656374
    Andreas Malm wrote:
    Mike drabbades av en sån där sjukdom (med krångligt namn) där man i princip måste avlägsna stora delar av tarmsystemet. I en intervju på bodybuilding.com [http://www.bodybuilding.com/fun/radioarchive.htm] finns en intervju med Mike där han i ett antal stora operationer svävade mellan liv och död. Läkarna gav honom 10 % chans att överleva !!!

    Synd…

    Mike vann tidigare bla:
    Night of Champions 1994
    Chicago Pro Invitational 1994
    San Jose Pro Invitational 1995
    Arnold Schwarzenegger Classic 1995

    överlevde han?

    #656375

    Arnold och Jay Cutler! :)

    #656376
    Bear wrote:
    överlevde han?

    JA.

    han har en hemsida med råd om träning och kost mm. ska se om jag kan hitta den.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 124 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.