Farroukh och Nober 2 från till Lucia Pro

Home Forums Bodybuilding Farroukh och Nober 2 från till Lucia Pro

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • Author
    Posts
  • #706294

    Det stämmer bra,,Var nere i Malmö i helgen och hälsade på min gode vän Ahmad Ahmad.Körde ett riktigt sjukt ben pass med Ahmad på lördagen på Form & Fitness.Kan berätta att jag knappt gå idag :emo-thumb På söndagen åkte vi över till Athletic och körde ett rygg pass där även Ali var med,Det blev en liten förbedömning där mellan oss.Hahaha.Kan bara säga att Ali är en grymt bra byggare.Hans lats är sjukt bra.Ska bli så kul att få stå på scen med honom.Kör hårt nu gubben.Det var en mkt trevlig helg med mkt kyckling och broccoli.Hahaha.Tack Ahmad för allt ännu en gång.Och alla ni som vill fråga eller undrar över något så är ni varmt välkomna att besöka mig i Olimps monter under fitnessfestivalen.Mvh Christofer Nober

    #706295
    Calle Sirén wrote:
    Christoffer är dessutom en av de mest ödmjuka personerna jag har träffat!

    / Calle

    Tack så mkt,,Hoppas allt är bra med dig och Lina.Vi ses väl på Fitnessfestivalen hoppas jag ;)
    Kör hårt.

    #706296
    Calle Sirén wrote:
    Där ser man! Jag körde på KD i ett par år. Kanske har vi setts?

    / Calle

    Mycket möjligt. Har tränat där i 4 år nu. Har ett kors tatuerat på höger underarm, nu vet väl Christofer vem jag är iallafall, eller?

    #706297
    pegan wrote:
    Mycket möjligt. Har tränat där i 4 år nu. Har ett kors tatuerat på höger underarm, nu vet väl Christofer vem jag är iallafall, eller?

    Oj Oj Oj nu vet jag,,Det korset kan man inte missa :D
    Hoppas träningen går bra för dig med.Ser bra ut så det
    borde det göra :emo-thumb Kör hårt min vän.

    #706298

    Tack så mkt alla för den fina responsen ni ger mig :emo-thumb

    Mvh
    C Nober

    #706299
    Christofer Nober wrote:
    Oj Oj Oj nu vet jag,,Det korset kan man inte missa :D
    Hoppas träningen går bra för dig med.Ser bra ut så det
    borde det göra :emo-thumb Kör hårt min vän.

    Tack Christofer! Jo det känns bra. Har väl göra mycket med allt mat man äter nu, skulle jag tro, hehe. Du har ju sett hur mycket man har svullnat på sistone..

    Vi syns på gymmet min vän. /D

    (Måste säga att det ser mycket bra ut på dina bilder!)

    #706300

    Riktigt snygg vad på tricepsbilden!

    #706301
    Ahmad Ahmad wrote:
    Nu i helgen hade jag besök av min goda vän Cristofer Nober från Göteborg som bla är SM mästare i -90kg.
    Och med glädje kan jag säga att Nober är i hans livs form och kommer att röra om ordentilgt i grytan på Lucia Pro som går om två veckor.
    Eftersom Ali (SM mästare -80kg) och Cristofer kommer att stå på samma line så tycket jag att det var ett bar tillfälle att låta dom köra ett pass tillsamman nu när Nober var i Malmö och sedan tivnga dom att köra lite poserin framför kameran till alla er som vill se två av Sveriges främsta manliga BB atleter just nu. Driva ner lite vatten och färg på så kan båda gå upp på scen redan imorgon. Inga rygg bilder dom båda har för dåliga ryggar, hahahaaaa..
    Bra jobbat grabbar.

    Riktigt roligt med gymbilder på tävlande nära till nästa tävling:D
    Mer sånt och oops höll på att glömma bra form på både och lycka till:up:

    #706302

    Lycka till Christofer och Ali , ni ser kanonbra ut !!:up:

    Stora hårda och symmetriska , så ska bodybuilding se ut:D

    Kämpa på nu.

    Mvh

    #706303
    Jan Nordlund wrote:
    Lycka till Christofer och Ali , ni ser kanonbra ut !!:up:

    Stora hårda och symmetriska , så ska bodybuilding se ut:D

    Kämpa på nu.

    Mvh

    Tjena Janne..

    Tack så mkt :emo-thumb Hoppas allt är bra med dig.Syns säkert på Festivalen.Du får övertala Kent på Final att komma denna gången.
    Ha det bra så länge

    Mvh
    C Nober

    #706304

    Du verkar ha vässat dig sedan SM, Christofer, ser ut som det blir en klart bättre form! :up:
    Ali var ju redan mycket bra på SM, minst lika bra form nu räcker en bra bit.
    Många som vill ge mästaren en match.

    Jag tror även att Lars Forss, Eddie och Homan har bra chans att vinna LP och vara med och kriga på söndagen.

    Lycka till alla! :emo-thumb

    #706305

    Alis ryggen kommer ni inte att missa när det är dags att vända ryggen till domarna :emo-thumb.

    AA

    #706306

    Alis rygg är ju helt sanslös!!
    Världsklass!!

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.