Kai Greene bilder.

Home Forums Bodybuilding Kai Greene bilder.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 344 total)
  • Author
    Posts
  • #457488
    Jonas Lundberg wrote:
    Titta då på denna utan linne:

    Hur ska han komma ner till 257 ifrån det?
    Sjuk jävel!
    Romano sa att han var stor nu…

    Insane! Jag undar om kroppsvikten verkligen stämmer. Om den gör det tror jag han kommmer vara tyngre än 257 på O.

    #457489

    Om jag inte läst helt fel ska det bröstpasset på bilderna finnas på film från och med imorgon.

    #457490
    Fredrik.J wrote:
    Om jag inte läst helt fel ska det bröstpasset på bilderna finnas på film från och med imorgon.

    Stämmer, imorgon kväll kanske?

    #457491

    Det var precis det här jag menade mot alla som helt plötsligt ser Phil som vinnaren efter några bilder :D, lixom titta på Kai då.. de flesta byggare ser svullna ut som satan vid detta avstånd till tävlingen.

    #457492

    Dagen phil vinner ar da jag slutar folja Mr.O. Efter att dexter vann sa hoppas jag pa en forbattring nar det galler bedomning pa olympia scenen. Ska nagon som phil, med hans form som den ar idag, vinna sa ar det ett steg tillbaka.

    #457493
    AndreasN wrote:
    Dagen phil vinner ar da jag slutar folja Mr.O. Efter att dexter vann sa hoppas jag pa en forbattring nar det galler bedomning pa olympia scenen. Ska nagon som phil, med hans form som den ar idag, vinna sa ar det ett steg tillbaka.

    Ett steg tillbaka och två steg framåt om du frågar mig. Han har liksom en svaghet och det är axlarna är aningen trånga vilket kan döljas i en hel del viktiga poser. Kommer han in i form, vilket Kai r göra, så har du ett mästarmöte där Dexter, Cutler och till och med en toppad Wolf får erkänna sig besegrade.

    Just nu i det Grunditz:ska hemmet så är det fanimej 50/50 mellan Kai och Phil.

    #457494
    Per Grunditz wrote:
    Ett steg tillbaka och två steg framåt om du frågar mig. Han har liksom en svaghet och det är axlarna är aningen trånga vilket kan döljas i en hel del viktiga poser. Kommer han in i form, vilket Kai r göra, så har du ett mästarmöte där Dexter, Cutler och till och med en toppad Wolf får erkänna sig besegrade.

    Just nu i det Grunditz:ska hemmet så är det fanimej 50/50 mellan Kai och Phil.

    Jag tror dock att Kai kommer att nypa segern och ser Dexter eller Martinez som 2a. Jag tror att cutler inte kommer att komma tillbaka, tyvärr.

    #457495
    Per Grunditz wrote:
    Ett steg tillbaka och två steg framåt om du frågar mig. Han har liksom en svaghet och det är axlarna är aningen trånga vilket kan döljas i en hel del viktiga poser. Kommer han in i form, vilket Kai r göra, så har du ett mästarmöte där Dexter, Cutler och till och med en toppad Wolf får erkänna sig besegrade.

    Just nu i det Grunditz:ska hemmet så är det fanimej 50/50 mellan Kai och Phil.

    Aven armarna som ar alldeles for stora och vaderna som ar for sma.

    #457496

    Vaderna är helt på banan, förvisso med samma dilemma som Martinez – de fäster långt upp och därmed har han troligtvis svårt att få upp volymen på de. Men han gör definitivt inte bort sig i toppskiktet gällandes vader ändå. Möjligen jämte Cutler som har oerhört bra vader, men Wolf, Martinez, Kai och Dexter har inte bättre vader än Phil, faktum är att Phils vader är exceptionellt bra för en icke ljushyad byggare.

    Att sedan armarna överskuggar vaderna är mer regel än undantag på en Olympiascen. Armarna är exceptionellt bra ja. Men man ska också komma ihåg att de allra bästa byggarna har haft en extremt bra muskelgrupp. Flex hade kopiösa armar, likaså Levrone. Förvisso går Mr O-titeln ofta till byggare med monstruösa ryggar (Haney, Yates och givetvis Coleman), men jag har svårt att se att armarna och de nämnda vaderna skulle innebära så pass mycket minus i protokollet att det innebär att han blir tvåa eller i sämsta fall trea.

    Han har linjerna, separationerna, scenutstrålningen och i många poser så är hans fysik 100% symmetrisk.

    Det återstår bara att se hur Kai ser ut. Det är väldigt vågat att tippa den killen som tvåa och rent av idioti att tippa honom som trea, såtillvida ingen skada eller kass tömning ändrar planerna.

    #457497
    Per Grunditz wrote:
    Vaderna är helt på banan, förvisso med samma dilemma som Martinez – de fäster långt upp och därmed har han troligtvis svårt att få upp volymen på de. Men han gör definitivt inte bort sig i toppskiktet gällandes vader ändå. Möjligen jämte Cutler som har oerhört bra vader, men Wolf, Martinez, Kai och Dexter har inte bättre vader än Phil, faktum är att Phils vader är exceptionellt bra för en icke ljushyad byggare.

    Att sedan armarna överskuggar vaderna är mer regel än undantag på en Olympiascen. Armarna är exceptionellt bra ja. Men man ska också komma ihåg att de allra bästa byggarna har haft en extremt bra muskelgrupp. Flex hade kopiösa armar, likaså Levrone. Förvisso går Mr O-titeln ofta till byggare med monstruösa ryggar (Haney, Yates och givetvis Coleman), men jag har svårt att se att armarna och de nämnda vaderna skulle innebära så pass mycket minus i protokollet att det innebär att han blir tvåa eller i sämsta fall trea.

    Han har linjerna, separationerna, scenutstrålningen och i många poser så är hans fysik 100% symmetrisk.

    Det återstår bara att se hur Kai ser ut. Det är väldigt vågat att tippa den killen som tvåa och rent av idioti att tippa honom som trea, såtillvida ingen skada eller kass tömning ändrar planerna.

    Phil ar som du sager en bra byggare och sjukt bra i vissa poser. Men jag skulle varken saga att hans armar ar exceptionellt bra, bara fel pa den kroppen, eller ge honom en olympia vinst. Han ar som en osymmetrisk Shawn ray.

    #457498
    AndreasN wrote:
    Phil ar som du sager en bra byggare och sjukt bra i vissa poser.

    Exakt!

    #457499

    Per kan tycka att Phil har en svaghet men det gör inte jag och måste hålla med Andreas här. Vaderna är bra på Phil dock.
    Tycker hans armar ser plastiga ut.. och ser inte nå större ut än någon annans bakifrån.
    Han är osymetrisk helt enkelt(ínget olympia ideal) men han har en cool fysik.

    Åter till ämnet.

    #457500
    AndreasN wrote:
    Dagen phil vinner ar da jag slutar folja Mr.O. Efter att dexter vann sa hoppas jag pa en forbattring nar det galler bedomning pa olympia scenen. Ska nagon som phil, med hans form som den ar idag, vinna sa ar det ett steg tillbaka.

    stor risk att inte behöver sitta uppe den natten nästa år då:D

    #457501

    Kai´s form på AC är ju ingen nyhet, dessutom lär han inte komma in på olympia mindre och är han lika hård (eller hårdare) så ser jag han som segrare.
    Även om jag diggar Martinez fysik bra mkt mer, Kai är ful som stryk men som jag ser han som näst intill oslagbar just nu.

    #457502
    Jonas Lundberg wrote:
    Titta då på denna utan linne:

    Hur ska han komma ner till 257 ifrån det?
    Sjuk jävel!
    Romano sa att han var stor nu…

    Undrar dock hur han får in den stora hårbollen i den där mössan. Är det en skallig Kai vi får se på Mr O?

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 344 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.