Kai Greene bilder.

Home Forums Bodybuilding Kai Greene bilder.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 344 total)
  • Author
    Posts
  • #457503
    Per Grunditz wrote:
    Undrar dock hur han får in den stora hårbollen i den där mössan. Är det en skallig Kai vi får se på Mr O?

    Skulle vara coolt.

    #457504

    [http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/2229/225/]

    #457505

    Vad menas med trånga axlar? Små? Fula?

    #457506
    Liven wrote:
    Vad menas med trånga axlar? Små? Fula?

    Att avståndet mellan axlarna är kort så fysiken ser ihoptryckt ut, det är inget man kan göra åt utan det är så skelettet är uppbyggt. Vissa är mer bredaxlade vissa är mindre bredaxlade.

    #457507
    Per Grunditz wrote:
    Undrar dock hur han får in den stora hårbollen i den där mössan. Är det en skallig Kai vi får se på Mr O?

    Han ska ha klippt av sig håret!

    #457508
    Jonas Lundberg wrote:
    Här är en lite mindre bild:
    [img=http://www.musculardevelopment.com/images/stories/editor/md20june202009.jpg]Det omslaget kommer att se bra ut i fullsize!

    Edit: Sparade och bifogade bilden.

    Läste Shawn Rays kommentar angående den bilden och Mr Olympia…ungefär…”ser han ut så på Olympia, så får övriga slåss om 2:a platsen”

    Edit 2: Bilden ska vara tagen mellan förbedömning och final på Arnold Classic i år.
    Snart kommer tidningen till mig!

    Edit 3:Har förstorat bilden i bloggen!

    haha alltså, någon som har det omslaget i större skala ?

    #457509

    Hoppas att kai inte klippt sig! helt klart coolast friss av alla

    #457510
    arne_fan wrote:
    Att avståndet mellan axlarna är kort så fysiken ser ihoptryckt ut, det är inget man kan göra åt utan det är så skelettet är uppbyggt. Vissa är mer bredaxlade vissa är mindre bredaxlade.

    jag tycker att en ihoptryckt fysik är snygg.

    #457511
    makå wrote:
    jag tycker att en ihoptryckt fysik är snygg.

    Det bryr sig nog inte dommarna om.

    #457512
    Per C wrote:
    Hoppas att kai inte klippt sig! helt klart coolast friss av alla

    tänkte också de, vore ju förjävligt! as grym frilla! jonas vet du om han har gjort det eller döljer han svansen i mössan?:)

    #457513
    Emil Lundberg wrote:
    tänkte också de, vore ju förjävligt! as grym frilla! jonas vet du om han har gjort det eller döljer han svansen i mössan?:)

    Jag läste att han hade klippt sig. Hur såg han ut på sista gästposeringen, minns inte nu, men där skulle han vara nyklippt!

    #457514
    Jonas Lundberg wrote:
    Jag läste att han hade klippt sig. Hur såg han ut på sista gästposeringen, minns inte nu, men där skulle han vara nyklippt!

    Skulle vara nice med spikes eller mohikan.8)

    #457515
    arne_fan wrote:
    Det bryr sig nog inte dommarna om.

    ja,om man tävlar.

    #457516
    makå wrote:
    ja,om man tävlar.

    Förstår inte vad du menar ?
    Förklara

    #457517
    Beard wrote:
    Ska vara nya bilder … hittade dem på Get Big. Hur som helst, Kai kommer bli farlig på olympia! Han ska väga 310 pounds där … nästan 140kg och i den formen.

    [img=http://i27.tinypic.com/2njcyo3.jpg]

    Alltså … Kai ska väga lika mycket som Kjellström… Jag tror inte de är riktigt ärliga med Kais vikt, har nog lagt till några kg. Han är ju för tusan 10cm kortare.

    Å den nya bilden på Kjellström ….

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 344 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.