Kai Greene bilder.

Home Forums Bodybuilding Kai Greene bilder.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 344 total)
  • Author
    Posts
  • #457593
    Emil Lundberg wrote:
    Jonas: har det kommit upp några nya filmer på Kai? skulle väl komma någon mer än den första filmen under den gångna veckan? va inne och kollade lite men hittade inget.

    Kai och Oscar är i Vegas nu för att fortsätta träningen och MD kommer filma honom som innan AC, ”Road to the Olympia” :emo-thumb

    om inte det redan varit uppe här?

    #457594
    Jocke1991 wrote:
    Kai och Oscar är i Vegas nu för att fortsätta träningen och MD kommer filma honom som innan AC, ”Road to the Olympia” :emo-thumb

    om inte det redan varit uppe här?

    Jag skrev det i bb skvaller tråden, men tack ändå!

    #457595

    Backstage AC 2009
    [img=http://www.bodybuilding.com/contest_media/7892/43/d/img59771237339214.jpg][img=http://www.bodybuilding.com/contest_media/7892/43/d/img59781237339214.jpg]

    #457596

    [img=http://www.bodybuilding.com/contest_media/7892/43/d/img62691237339222.jpg][img=http://www.bodybuilding.com/contest_media/7892/43/d/img62781237339223.jpg][img=http://www.bodybuilding.com/contest_media/7892/43/d/img62841237339224.jpg][img=http://www.bodybuilding.com/contest_media/7892/3/d/img62651237339222.jpg]

    #457597

    hur lång är kai?

    #457598

    Drygt 177cm (190 med tofsen).

    #457599
    Emil Lundberg wrote:
    Ska bli riktigt kul att se hur hans bröst har utvecklats! samt axlar och triceps!

    han dwarfar vic rätt gött där 8)

    #457600

    Kai Greene är ca. 5´8 173cm.

    Kais magrutor under finalen av AC var fylligare än någonsin, såg med en gång när han kom i i sitt fria att hans fyllighet och separationer var bättre än någonsin.
    Hur han sen gör är ju en annan fråga?

    #457601

    Tycker det finns många likheter med Coleman i Kais fysik, även om man bortser från storleken. Om man checkar midjan till exempel, dvs väldigt hög. Vilket i sig innebär att benen oftast är jäkligt bra och att ryggens nedre fästen hamnar nästan i midjan. Han biceps är inte helt olika Colemans, ej heller hans pecs. Dock var Colemans pecs inte helt graciösa om du frågar mig, särskilt inte när han stod jämte Flex Wheeler. De hänger ganska mycket i avslappnat tillstånd.

    Kais ben är två enorma köttstycken likt Colemans, dock med bättre separation än vad Coleman hade i quadsen direkt ovan knäna. Colemans ben från sidan och bakifrån i samklang med hans gluttar är dock mycket bättre än Kais. Coleman hade en ram som gjorde det möjligt för att skaffa så extremt stora muskler. Hans gluteus fäste löjligt långt ner, samma sak med hans resterande muskelgrupper.

    Och, ryggen. Bakifrån i avslappnad form står den fanimej rakt ut. Flex Wheeler och de flesta andra har en klassiskt formad julgran, men Coleman och Kais granar är mycket smalare eftersom bredden finns strax ovan midjan också. Lite som Franco Columbo som inte bara hade exceptionell bredd, utan även tjocklek som nästan hängde neråt. Har man lite högre fästen på latsen som exempelvis Victor kan man inte få till den nedre tjockleken alls, vilket syns ganska tydligt. Checka bilden längst ner i post 273, löjligt tydligt hur mycket utrymme Victor har till övers, där Kai är helt packad med muskler.

    #457602
    Per Grunditz wrote:
    Har man lite högre fästen på latsen som exempelvis Victor kan man inte få till den nedre tjockleken alls, vilket syns ganska tydligt. Checka bilden längst ner i post 273, löjligt tydligt hur mycket utrymme Victor har till övers, där Kai är helt packad med muskler.

    Dem bilderna är extrema, pga victor lutar sig frammåt och kameravinkeln är konstig!

    #457603
    arne_fan wrote:
    Dem bilderna är extrema, pga victor lutar sig frammåt och kameravinkeln är konstig!

    Visst framställs skillnaderna mer i och med det faktum att de står olika, men skillnaderna är ganska uppenbara ändå.

    #457604
    Jonas Lundberg wrote:
    Kai och Phil har tagit byggningen till en helt ny nivå!

    Tycker jag inte utan det var R.C som tog byggningen till enhelt annan nivå 2003! Ingen är i närheten utav han storlek och form då.

    #457605
    AndreasP wrote:
    Tycker jag inte utan det var R.C som tog byggningen till en helt annan nivå 2003! Ingen är i närheten utav han storlek och form då.

    Valde att inte nämna RC för att han var på topp ca. 2004 och har inget med det att göra idag. 2005 började RC bli sämre. Enligt min mening att se det så har Kai minst lika mycket massa nu som Ronnie hade, men är ju kortare. Formmässigt är dom likvärdiga; Ronnie hårdare i överkroppen, Kai uppvisar mer ränder i benen och i korsryggen än någon annan. Kais posering uppvisar mer muskelspel än någon annan.
    Phils muskelbukar och linjer är bland det bästa man har sett…
    Jay har varit nära att slå Ronnie några ggr. Kevin en gång och Flex minst en gång, men 2003, 2004 var Ronnie i en klass för sig.
    Den bästa Ronnie hade varit roligt att se mot Kai o Phil. Kai matchar massa o form, poserar bättre.
    Visst Ronnie var otroligt bra då, men mötet hade varit intressant!

    PS. Ronnie hade mycket snygga linjer till att börja med, men dom blev sämre med åren. Kai har inte den snyggaste fysiken, men den freakigaste och än har han harmoni och symmetri.

    Förväntar mig att höra att Kai är helt kass, som vanligt. Men när vi alla vet att han inte är det, så ta något annat. Utveckla.[/b]

    Per – Bra och intressant analys!

    #457606

    Kai är en rookie på Olympia, ingen vad jag vet har tagit hem Olympia i 1:a försöket. Lee Haney o Dorian Yates var 2:a i debuten, det gick ju ganska bra för dom sen.
    Hur länge Kai kan tillhöra toppskiktet är ju omöjligt att svara på, men kanske 3år till…
    Skulle Kai bara bli 5:a i år, så är det ju väldigt bra, men en stor besvikelse för honom och fansen så klart.
    Tror iofs inte risken är så stor, men missar Kai och övriga är bättre än någonsin, så finns ju risken.
    Årets Olympia är kanske det mest intressanta någonsin, med 5-6 möjliga vinnare!

    #457607
    bänkpress wrote:
    Tror jag ska maila kai och fråga hur fan han får till sina magrutor sådär.

    Vill med ha stora tjocka magrutor mina fula små ser ju grymt patetiska ut jämfört med proffsen magrutor..

    Bygg upp resten av fysiken lika stor som proffsen så kommer nog dina magrutor också att hänga med.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 344 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.