Kai Greene bilder.

Home Forums Bodybuilding Kai Greene bilder.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 344 total)
  • Author
    Posts
  • #457443
    Beard wrote:
    Alltså… det där funkar inte om han ska vara mr.olympia, inte för att jag tror att han vinner men …

    Du tror att de bilderna är nya?

    Jag tror att Kai tar det.
    Han är större än dexter och har freakigare muskler än dexter, men tappar på midjan och framifrån. Kai vs Dex = Kai vinner
    Kai har övertaget mot Martinez eftersom han vann AC, Kai kommer säkert in hård och jag tror inte Vic hinner att ta igen det han förlorat under skadan till Mr O. Vic vinner i balans, storlek, symetri. Kai vs Vic(denna mr O)= Kai vinner.
    Kai vs Jay= Kai krossar Jay just nu.
    Kai vs Heath= Kai har större ben än alla tävlande, hårdare än alla utom Silvio och har ”freak muscle”. Phil har tagit ett år off vilket kommer löna honom och sätta honom på andra eller första platsen.
    Wolf är också med i leken men har knappast strimmor och de detaljer kai har.
    Kai har ju redan vunnit bästa posör….;)

    #457444
    arne_fan wrote:
    Du tror att de bilderna är nya?

    Jag tror att Kai tar det.
    Han är större än dexter och har freakigare muskler än dexter, men tappar på midjan och framifrån. Kai vs Dex = Kai vinner
    Kai har övertaget mot Martinez eftersom han vann AC, Kai kommer säkert in hård och jag tror inte Vic hinner att ta igen det han förlorat under skadan till Mr O. Vic vinner i balans, storlek, symetri. Kai vs Vic(denna mr O)= Kai vinner.
    Kai vs Jay= Kai krossar Jay just nu.
    Kai vs Heath= Kai har större ben än alla tävlande, hårdare än alla utom Silvio och har ”freak muscle”. Phil har tagit ett år off vilket kommer löna honom och sätta honom på andra eller första platsen.
    Wolf är också med i leken men har knappast strimmor och de detaljer kai har.
    Kai har ju redan vunnit bästa posör….;)

    måste säga att det var en väldigt bra sammanfattning om vad jag tycker/tror:)

    #457445

    Några bilder ifrån nya MD, inscannade!

    #457446

    Hans most mascular påminner lite om lee haneys^^.

    #457447

    men GAAAH!! kolla Första bilden … BENEN genom brallorna !! BLARGH !!
    :P😉;)

    #457448

    Är det bara jag eller är kais och ahmed ahmads fysik rätt lik?

    #457449
    versann wrote:
    Är det bara jag eller är kais och ahmed ahmads fysik rätt lik?

    Det är bara du :)

    2 suvuräna fysiker dock :up:

    #457450

    Gud vad trött jag börjar bli på dessa ”proffsbilder” med highpassfilter. Ser ju heldumt ut.

    #457451
    Marcus Syvertsen wrote:
    Gud vad trött jag börjar bli på dessa ”proffsbilder” med highpassfilter. Ser ju heldumt ut.

    Ja suck!

    #457452
    Marcus Syvertsen wrote:
    Gud vad trött jag börjar bli på dessa ”proffsbilder” med highpassfilter. Ser ju heldumt ut.

    Nu vet jag inte vad highpassfilter gör men dom blev ganska ”bluriga” efter scanningen…

    #457453
    Marcus Syvertsen wrote:
    Gud vad trött jag börjar bli på dessa ”proffsbilder” med highpassfilter. Ser ju heldumt ut.

    [http://en.wikipedia.org/wiki/High-pass_filter]
    Jag fattade så här mycket

    Kan du kanske förklara vad high-pass-filter är?

    #457454
    Oli wrote:
    [http://en.wikipedia.org/wiki/High-pass_filter]
    Jag fattade så här mycket

    Kan du kanske förklara vad high-pass-filter är?

    Vill också veta!

    #457455
    Jonas Lundberg wrote:
    Några bilder ifrån nya MD, inscannade!

    hur ska man kunna slå de där?!

    benen på första bilden är ju skrattretande stora haha:D

    #457456

    Kommande MD:
    [img=http://forums.musculardevelopment.com/attachment.php?attachmentid=140821&d=1240242715]

    #457457

    bilden funkar inte? kanske bara är för mig?:(

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 344 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.