Kai Greene vs Ronnie Coleman!

Home Forums Bodybuilding Kai Greene vs Ronnie Coleman!

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #631080

    Ger den till Ronnie. Kai vinner på ett par punkter men inte med så mycket som han skulle behöva för att väga upp de svagheter som han trots allt har. Ronnie har en mer komplett fysik.

    Men nu ska vi inte glömma att vi jämför Ronnie när han var som bäst med Kais bästa hittills. Jag tror inte att Kai har nått sin peak ännu, när han har gjort det kan vi återuppta den här diskussionen och kanske ser jag annorlunda på det vid det laget.

    #631081
    Jonas Lundberg wrote:
    Ruhl är större än Coleman och Wolf har mer vidd, större axlar är det det som räknas?
    Coleman är inte extremt axelbred, finns ett flertal som är bredare.
    Kai är väldigt bred för sin längd, sen att Kai har väldigt mycket vikt och massa för sin längd (173), vägde 140kg nu 13 veckor innan Olympia.

    ”-Mamma, Olle fick en större bulle än mig!”

    Jo jag tänkte på det i efterhand. Men dom är båda byggare i världsklass men Ronnie är en storlek större i kvalitativa muskler och symmetri. Jag gillar Kai oxå

    Men ditt citat, va fan hehe…

    #631082

    har alltid gillat kai meeeen tycker han börjar likna polumbo vet inte varför hehe

    #631083

    Kai har bättre triceps,mage och hårdhet än Coleman, men thats it. Annars kommer ingen i närheten av Coleman.

Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.