Kevin Levrone speaks his mind

Home Forums Bodybuilding Kevin Levrone speaks his mind

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 31 through 37 (of 37 total)
  • Author
    Posts
  • #679441

    Dem som krititsera byggare som lägger ner bodybuilding är antagligen personer som har byggt upp större delar av sin egna identitet kring just lite muskler. Så när dessa personer ser byggare som har valt andra vägar i livet ser man ner på dem. Det finns andra sätt i livet att bli bekräftat även om det är coolt med en schysst fysik.

    Och jag håller med Nicke om att han Kevin ser ut att må riktigt bra och sen ser han fortfarande bra tränad ut och inte vattnig som många andra solariefotande killar.

    #679442

    Men gud vilket tjat,reglerna står klart och tydligt.Sen kan man ju tycka och tänka vad man vill om frågor,diskussioner och svar på hmm juice:whistle:

    Tycker själv apsolut att detta ämne ska kunna diskuteras på ett byggar forum,MEN nu är fallet icke så drop it.

    Sen att man ens orkar sitta och tjata om en ex byggare som Kevin är ju bara sjukt,fjantigt och patetiskt.Killen har varit en av dom större,bättre och brutalaste.Så varför skulle han fortsätta med grejor efter en avslutad karriär?? ööö.

    :up:

    #679443

    Ganska onödigt att klaga på en kille som har varit en av världens bästa inom sin sport och att sen tycka det ena och det andra bara för att han lagt träningen på hyllan. Vad får ni ut utav det?

    #679444
    Homan wrote:
    Fyfan vad trött jag blir på alla som ska tycka saker och ting hela jävla tiden, här sitter en av världens absolut bästa byggare och ser förvånandsvärt bra ut och mår troligtvis bra men nej….alla ska tycka saker och ting och genast kommmer manin på ”dunderhonung”
    Jag skulle vilja utmana alla tyckare att göra det som Kevin gjort och se om de blir som han.. gör det snälla!
    Respektera regler eller behåll era ”åsikter” och ”övertygelser”för er själva.

    Och sluta att sprida skräp över en legend.
    :nono:

    Kunde inte sagts bättre:up:

    #679445

    Homan a.k.a the MAN with style :emo-thumb

    Kevin Levrone är nog den bästa i världen enligt mig när han var på topp! Kolla bara axlarna här: [http://www.fitnessguru.se/?p=394]

    #679446
    faust wrote:
    Well =) ville ju backa upp det jag skrev

    Och tack alle’s alltid kul att få lite bra kommentarer om ens fysik =)
    en annan blir ju aldrig nöjd så…

    Du kunde inte backa upp det du skrev för det var bara strunt.

    #679447

    Nu lägger vi ner det här.

Viewing 7 posts - 31 through 37 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.