Martin gästposerar i Varberg på onsdag

Home Forums Bodybuilding Martin gästposerar i Varberg på onsdag

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 63 total)
  • Author
    Posts
  • #689599
    Amark76 wrote:
    Nu kommer alla hata mig.. men det struntar jag i!

    Martins fysik går åt fel håll, den blir sämre ju mer han försöker lägga på sig.

    – Midjan måste ner mer, den har växt mycket sen Martin tävlade nationellt.
    (JAAAA.. Jag vet att det är off-bilder och att han inte står på scenen. MEN midjan har vuxit, det kan ingen sopa under mattan)

    – Martin har en rätt cool och häftig fysik men skulle se väldigt mycket häfftigare ut om han fick midjan under kontroll.

    – OBS… Det här är vettig kritik.. Bara massa gulligull funkar inte.. Hoppas personerna runt Martin inte bara håller på som i den här tråden.

    Bred midja har ju med genetiken att göra. Jag är rätt säker på att Martin hade tränat på ett speciellt sätt (om det fanns ett speciellt sätt) så att inte obliquus externus hade vuxit.

    #689601
    AndreasP wrote:
    Bred midja har ju med genetiken att göra. Jag är rätt säker på att Martin hade tränat på ett speciellt sätt (om det fanns ett speciellt sätt) så att inte obliquus externus hade vuxit.

    Det tror jag också Martin skulle göra om ett sådan speciellt sätt fanns.
    Men midjan har vuxit för mycket, kolla på bilder från 2000-2002.

    Där var midjan endå under kontroll sen blev det för mycket mass-tänkande och midjan stack i väg lite.

    #689603
    Amark76 wrote:
    Nu kommer alla hata mig.. men det struntar jag i!

    Martins fysik går åt fel håll, den blir sämre ju mer han försöker lägga på sig.

    – Midjan måste ner mer, den har växt mycket sen Martin tävlade nationellt.
    (JAAAA.. Jag vet att det är off-bilder och att han inte står på scenen. MEN midjan har vuxit, det kan ingen sopa under mattan)

    – Martin har en rätt cool och häftig fysik men skulle se väldigt mycket häfftigare ut om han fick midjan under kontroll.

    – OBS… Det här är vettig kritik.. Bara massa gulligull funkar inte.. Hoppas personerna runt Martin inte bara håller på som i den här tråden.

    Jag tycker bara det ser coolt ut, dom snygga linjerna skiter jag fullständigt i :D

    #689605
    Amark76 wrote:
    (JAAAA.. Jag vet att det är off-bilder och att han inte står på scenen. MEN midjan har vuxit, det kan ingen sopa under mattan)

    Off är det väl knappt. 1½ vecka före Ironman. Skulle inte han vara med där?

    #689607

    Han är väl ingen Shawn Ray direkt, men kroppsbyggning nuförtiden handlar ju mycket om att folk vill se ”larger than life” freaks och där passar Martin bra in.

    #689609

    Någon som vet vad han väger?

    Han ser enorm ut på bilderna med det ljuset.

    #689611
    AndreasP wrote:
    Bred midja har ju med genetiken att göra. Jag är rätt säker på att Martin hade tränat på ett speciellt sätt (om det fanns ett speciellt sätt) så att inte obliquus externus hade vuxit.

    :D:p

    maskin wrote:
    Han är väl ingen Shawn Ray direkt, men kroppsbyggning nuförtiden handlar ju mycket om att folk vill se ”larger than life” freaks och där passar Martin bra in.

    Tyvärr är det så, det var bättre förr.

    #689613
    Anakin wrote:
    Någon som vet vad han väger?

    Har för mig att han väger ungefär 133kg rippad.

    #689615

    Såg mkt bättre ut här i mina ögon: [http://www.martinkjellstrom.com/gallery/2005_bnogp/index.php]
    Men alla händer upp för Sveriges grymmaste byggare:up:

    #689617
    Amark76 wrote:
    Det tror jag också Martin skulle göra om ett sådan speciellt sätt fanns.
    Men midjan har vuxit för mycket, kolla på bilder från 2000-2002.

    Där var midjan endå under kontroll sen blev det för mycket mass-tänkande och midjan stack i väg lite.

    Din trut har säkert växt sen 2000 oxå….

    #689619
    Amark76 wrote:
    Martins fysik går åt fel håll, den blir sämre ju mer han försöker lägga på sig.

    – Midjan måste ner mer, den har växt mycket sen Martin tävlade nationellt.
    (JAAAA.. Jag vet att det är off-bilder och att han inte står på scenen. MEN midjan har vuxit, det kan ingen sopa under mattan)

    – Martin har en rätt cool och häftig fysik men skulle se väldigt mycket häfftigare ut om han fick midjan under kontroll.

    – OBS… Det här är vettig kritik.. Bara massa gulligull funkar inte.. Hoppas personerna runt Martin inte bara håller på som i den här tråden.

    Ja, kan bara hålla med. Midjan måste ner. Det hjälper inte med mer muskler om förhållandet mellan axlar och midja krymper. Martin e jävulskt grov, men på scenen är det framförallt proportionerna som räknas. Finns många exempel på byggare som fick lägga ner för att de växte på fel ställen … David Palumbo, Sean pierre fux, Greg kovacs … alla var asgrova men fysikerna blev lidande. Jag hoppas inte att samma sak händer med Martin. Du har rätt också, att han behöver nog mer konstruktiv kritik och inte bara en massa ryggdunkare. Jag hoppas han kommer i top 5 i Ironman, skulle vara kul, men jag ser inte att det kommer hända.

    #689620
    Tjoohej wrote:
    :D:p

    Tyvärr är det så, det var bättre förr.

    Vad?

    #689621

    Kolla Martins midja några år bak, så kom inte med att det är genetik.

    Nu vill inte jag bli bannad, ursäkta för offtopic:)

    Blir intressant att se Martin på Ironman(nä jag ska inte ditt:))

    #689622
    Beard wrote:
    Ja, kan bara hålla med. Midjan måste ner. Det hjälper inte med mer muskler om förhållandet mellan axlar och midja krymper. Martin e jävulskt grov, men på scenen är det framförallt proportionerna som räknas. Finns många exempel på byggare som fick lägga ner för att de växte på fel ställen … David Palumbo, Sean pierre fux, Greg kovacs … alla var asgrova men fysikerna blev lidande. Jag hoppas inte att samma sak händer med Martin. Du har rätt också, att han behöver nog mer konstruktiv kritik och inte bara en massa ryggdunkare. Jag hoppas han kommer i top 5 i Ironman, skulle vara kul, men jag ser inte att det kommer hända.

    Han kan ju inte trolla ner sin midja. Midjan (magpartiet) har aldrig varit bra på Martin och som symmetribyggare kommer han aldrig kunna hävda sig heller, det har han inte genetik för så det är storlek och hårdhet som gäller för Martin om han skall kunna plasera sig bra på proffs scenen.

    #689623
    Tjoohej wrote:
    Kolla Martins midja några år bak, så kom inte med att det är genetik.

    Nu vill inte jag bli bannad, ursäkta för offtopic:)

    Blir intressant att se Martin på Ironman(nä jag ska inte ditt:))

    Med genetik menar jag att just hans midje muskler växer lättare än t.ex armar. (Om det var något annat du tänker på ”kosttillskott” så brukar magen växa framåt istället och inte på bredden). Det är som med min kära vän Eddie ”The monster” Jakobsson som inte tränat armar och axlar nästan alls sista året men ändå växer dom för att han har genetik för det. Skulle vilja se hans bröst t.ex växa utan träning.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.